Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت خبر روز، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز چهارشنبه (۳ آذرماه)، ۲.۵درصد کاهش یافت.

 ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲ هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۱۴۳هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۸۷۷ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۲۶۰هزار تومان رسید.

همچنین ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۸۶ هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: سهام عدالت ارزش سهام عدالت فروش سهام عدالت سهام عدالت چند هزار تومان سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس در این جلسه نادر فریادشیران، نعیم احمدی و یکی از دوستان مایلی‌کهن نیز او را همراهی کردند که ناصر ارضی، وکیل قلعه‌نویی با توجه به سمت نداشتن آنها به حضورشان در جلسه ایراد گرفت که این ایراد نیز با نظر قاضی پرونده پذیرفته شده و آنها از جلسه خارج شدند.
مایلی‌کهن که بدون وکیل در دادگاه حاضر شده بود، در این جلسه ضمن بیان برخی مطالب خارج از موضوع پرونده، اظهاراتش در یک برنامه تلویزیونی و یک برنامه فضای مجازی علیه قلعه‌نویی را تایید کرد.
این در شرایطی است که قاضی ابتدا از وکیل سرمربی تیم ملی خواسته بود در صورت امکان با سرمربی پیشین این تیم تعامل کند که این وکیل اعلام کرد موکلش اختیار صلح، سازش و رضایت با مدعی‌علیه را نداده است.
قلعه‌نویی جدا از مایلی کهن از مجری برنامه فضای مجازی نیز شکایت کرده بود که به اتهام توهین و نشر اکاذیب، شعبه ۱۶ دادسرای فرهنگ و رسانه، برای مایلی‌کهن قرار مجرمیت و کیفرخواست و برای این مجری قرار منع تعقیب و برائت صادر کرد.
در ادامه وکیل قلعه‌نویی به قرار منع تعقیب این مجری اعتراض کرده و پرونده از دادسرا به دادگاه ارسال شد که دادگاه نیز قرارهای صادره را تایید کرد.
امروز هم جلسه رسیدگی به اتهام توهین و نشر اکاذیب برگزار شد که مایلی‌کهن هم پس از قرائت متن شکواییه، اظهاراتش را تایید کرد.
قرار است در روزهای آتی رای پرونده اعلام شود.

کد خبر 844724 برچسب‌ها محمد مایلی‌ کهن دادگاه ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی
  • جزئیاتی از قیمت بلیت کنسرت‌ها در سال جدید
  • جریمه ۴.۵ میلیارد تومانی قاچاقچی سوخت، در بیرجند
  • ببینید | جزئیاتی از عملیات موفق «وعده صادق»
  • پیش افتادن فروش در تالار منطقه اي ارومیه
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟
  • اگر فناوری همه مشکلات را حل کند انسان‌ها چه کاری برای انجام خواهند داشت؟
  • اگر فناوری همه مشکلات را حل کند انسان‌ها چه کاری برای انجام دادن خواهند داشت؟