Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امروز دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله در مدارس، مانور زلزله در مدارس چهارمحال و بختیاری و به صورت نمادین در دبیرستان شهید مجتبی استکی ناحیه ۲ شهرکرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری مانور زلزله در روستای سناجان بخش گندمان

فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش استان، آتش نشانی، نیروی انتظامی، مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر استان در این مانور حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش، آشنایی و آمادگی دانش آموزان نسبت به اصول ایمنی و امدادرسانی، روش‌های صحیح پناه‌گیری و خروج اضطراری در مواقع بروز زلزله، از اهداف این مانور بود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مانور زلزله اخبار مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیای، در این همایش سومین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید سید محمد حجازی جانشین سپاه قدس گرامی داشته شد، همچنین در این مراسم به مناسبت هفتمین روز در گذشت جانباز و فرمانده دوران دفاع مقدس حاج محمد کیانی برخی ابعاد شخصیتی وی بررسی شد.
سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی دیگر از محور‌های این همایش تبیینی بود عملیات بزرگ وعده صادق و حمله موشکی سپاه به سرزمین‌های رژیم جعلی اسرائیل یکی دیگر از محور‌های این همایش بود که برخی صاحب نظران دیدگاه‌های خود را درباره این حمله غرورآفرین ارائه کردند.
در بخش دیگری از این همایش واقعه حمله نظامی آمریکا در طبس و شکست این حمله بررسی شد.
سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به عنوان میهمان ویژه این مراسم در سخنانی روح معنویت و همراهی مردم را عامل موفقیت در تمامی رویداد‌ها و فراز و نشیب انقلاب عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • برگزاری مانور آتش نشانی امشب در رشت
  • مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش‌نشانی در شهرکرد
  • ۳۸۰۰ معلم کلاس ابتدایی در اصفهان ارزیابی می‌شوند