Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال ثبت سوژه "فکری برای کاهش حوادث مرگبار در جاده بروجن - لردگان کنید" در سامانه فارس من خبرنگار فارس موضوع را از معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری پیگیری کرده است.

حامد ایرج‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر ایمنی جاده لردگان بیش از ۸۵ درصد است و علی‌رغم وجود مشکلات جدی مالی تلاش شده بیشترین المان‌ها و تابلوهای ایمنی در این جاده مستقر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به پرتردد بودن این جاده و عبور خودروهای سنگین قطعا برای کاهش حوادث نیاز به تعریض جاده وجود دارد که در حوزه کاری راه و شهرسازی است.

وی خاطرنشان کرد: بالا بودن آمار حوادث در این جاده را نباید فقط منحصر به شرایط جاده کرد بلکه ارتقای فرهنگ رانندگی و استفاده از خودروهای ایمن از مواردی است که عموما مورد توجه قرار نمی‌گیرد اما تاثیر بالایی در کاهش تصادفات دارد.

ایرج‌پور تاکید کرد: با وجود تمامی مشکلاتی که در حوزه تامین بودجه برای خط‌کشی و نصب تابلو و المان‌ها وجود دارد اما به صورت روزانه این محور مورد بررسی راهداران قرار گرفته و تلاش بر این است در صورت بروز هر مشکلی از جمله سرقت تابلو‌ها سریعا مشکل برطرف شود اما کاهش ملموس حوادث این جاده منوط به تعریض آن می‌باشد که در حال پیگیری از سوی سازمان راه و شهرسازی است.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس جاده لردگان لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل و نظارت بر بیش از ۷۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، نظارت بر ۷۳۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی از آغاز اجرای طرح نوروزی تا ۷ فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: از مجموع ۷۳۰ دستگاه ناوگان، ۲۲۳ دستگاه ناوگان باری، ۴۹۱ دستگاه ناوگان اتوبوسی و ۱۶ دستگاه سواری مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند که از این تعداد ۱۳۴ دستگاه به کمیسیون‌های مربوطه برای رسیدگی ارجاع داده شدند.

وی ادامه داد: این طرح با هدف بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی، ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، توسط این اداره‌کل و با همکاری پلیس راه استان به صورت مستمر در پایانه‌های مسافربری، پاسگاه‌های پلیس راه و در طول محورهای مواصلاتی در ایام اجرای طرح نوروزی انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بحث کنترل‌های میدانی ناوگان مسافربری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی در دستورکار قرار دارد.

کرد یادآور شد: در بخش ناوگان باری هم اقداماتی از قبیل کنترل اسناد حمل، کنترل تجهیزات ایمنی، کنترل مندرجات بارنامه، کنترل مدارک هویتی راننده و ناوگان، کنترل کالاهای بدون بارنامه و کنترل تناژ بار انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: نتایج حاصل از این گشت‌ها جمع بندی و با شناسایی تخلفات، موارد به کمیسیون‌های حمل و نقل ارجاع می‌شود تا براساس قانون و دستورالعمل‌ها مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 739752

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور بروجن به لردگان
  • بیشترین تردد خودرو‌ها در بوشهر از استان‌های فارس و تهران
  • کنترل و نظارت بر بیش از ۷۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • ۷ کیلومتر از محور کندوان نیازمند تعریض و چهاربانده شدن است
  • ترافیک نیمه سنگین همچنان در محور بروجن به لردگان
  • تلفات جاده‌ای در استان بوشهر ۶۴ درصد کاهش یافت
  • تلفات جاده‌ای نوروزی بوشهر ۶۴ درصد کاهش یافت
  • تصویب قوانین بازدارنده برای کاهش حوادث جاده‌ای
  • ثبت یک میلیون و ۱۲۲ هزار تردد در جاده‌های فارس
  • ترافیک نیمه سنگین در محور بروجن به لردگان