Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:58:47 GMT

مشکلات ماه‌نشان به‌ تدریج حل خواهد شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۰۲۵۹

مشکلات ماه‌نشان به‌ تدریج حل خواهد شد

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: دو بانده کردن محور زنجان به دندی ضروری است و دولت تاکید ویژه برای تحقق این امر دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط‌عمومی استانداری زنجان، محسن افشارچی در جلسه شورای اداری در شهرستان ماه‌نشان، اظهار کرد: سد مراش تنها ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید مشکلات این سد حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیدواریم مشکلات مردم ماه‌نشان در کوتاه‌ترین بازه زمانی حل شود و کام مردم شیرین شود، تصریح کرد: باید محورهای روستایی در این شهرستان نیز تکمیل شود تا مردم به راحتی تردد کنند و مشکل حادثه‌خیز بودن جاده‌های ماه‌نشان به تدریج حل خواهد شد.

افشارچی تاکید کرد: راه‌ها و جاده‌هایی که حادثه‌خیز است باید به‌ صورت ویژه دیده شده و ایمن‌سازی لازم صورت گیرد تا شاهد کاهش محسوس حوادث در محورهای مواصلاتی ماه‌نشان باشیم.

استاندار زنجان بر لزوم توسعه همه جانبه ماه‌نشان در همه بخش‌ها تاکید کرد و یادآور شد: مردم باید از امکانات لازم و کافی برخوردار شوند تا شاهد توسعه اقتصادی و ارتقای اشتغال در این شهرستان باشیم و برای تحقق این مهم هم باید از همه ظرفیت‌های این شهرستان‌ها به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان راه و راهداري ماه نشان ماه نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود

منوچهر یارمحمدی مدیر جهاد کشاورزی طارم گفت: تغییرات سالانه ترکیب کشت در مناطق، تحت تاثیر عوامل متعدد از جمله مسائل اقتصادی شامل میزان تقاضا، قیمت بازار، هزینه های تولید، رعایت تناوب زراعی، آفات و بیماریهای مشترک با سایر محصولات کشاورزی است.

وی با اشاره به کاهش تولید و سطح زیر کشت محصول سیر در شهرستان طارم، اظهار داشت: علاوه بر موارد ذکر شده در این خصوص، کاهش بارندگی در فصل کاشت، جایگزینی سایر محصولات از جمله سیب زمینی و باقلا موجب کاهش تولید سیر در شهرستان طارم طی سال زراعی جاری شد.

یارمحمدی خاطرنشان کرد:‌ سطح زیر کشت محصول سیر در سال زرعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در شهرستان طارم حدود ۴۰۰ هکتار است و همه ساله برداشت سیر در طارم از اواخر فروردین آغاز می شود و تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه می یابد.

وی ارقام مورد کشت در این شهرستان را شامل سیر صورتی و قرمز بیان و خاطرنشان کرد: سیر تولیدی در طارم به دلیل کیفیت بالای آن علاوه بر مصرف داخل شهرستان و استان زنجان به سایر استان های کشور از جمله گیلان و مازندران همچنین در صورت وجود شرایط به برخی کشورهای دیگر صادر می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی