Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با توصیه به مدیران برای خدمت صادقانه به مردم، گفت: باید از نفوذ، جایگاه و موقعیت خود برای گره‌گشایی از کار مردم استفاده کنید، حتی اگر انجام آن کار در حیطه اختیارات و وظایف شما نیست باید با خوشرویی با مراجعه‌کنندگان برخورد کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری در نشست صمیمی با مدیران و کارکنان استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توفیق خدمتگزاری به مردم این خطه برای بنده حاصل شده است، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد از تمامی فرصت‌ها برای خدمتگزاری به مردم استفاده کنیم، بنا به شرایط کرونا و اختصاص زمان بیش‌تر برای رسیدگی به مشکلات از دید و بازدیدها و پاسخ به پیام‌های تبریک خودداری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید ماموریت‌های محوله به مدیران با سرعت توسط آن‌ها پیگیری شود، گفت: مدیران باید نسبت به وظایف محوله پاسخگو باشند، امروز وظیفه خدمتگزاری به مردم به دولتمردان محول شده است، قطعا یاد و نام شهدا به زندگی و انجام امور برکت می‌دهد، بنابراین پیشنهاد می‌شود هر جلسه با نام و وصیتی از شهدا آغاز شود.

وی با تاکید بر اینکه هر مسئولی در هر جایگاهی مدیون خون شهدا است، عنوان کرد: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی در عملیات‌های مختلف حضور پیدا کردند و مسئولانی که امروز در جایگاه و پست‌های مدیریتی قرار دارند، باید امانت‌دار خوبی برای این پست باشند و از جایگاه خود به هیچ عنوان برای منافع شخصی، حزبی و گروهی استفاده نکنند.

حیدری با اشاره به اینکه دوره مسئولیت کوتاه است، یادآور شد: بنابراین باید از این فرصت به نحو احسن برای خدمت به مردم و کاهش مشکلات استفاده کنیم، خدمت صادقانه هر فردی را به حد اعلا خواهد رساند و به خداوند نزدیک می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید در همه حال خداوند را ناظر بر اعمال و عملکرد خود بدانیم، هر مسئولی در هر جایگانی خدمت صادقانه را در اولویت خود قرار دهد، آن‌ زمان در بین مردم محبوبیت پیدا می‌کند، سردار حاج قاسم سلیمانی زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرد و شاهد محبوبیت وی در بین مردم بودیم، خدمت صادقانه موجبات آبرو را برای فرد فراهم می‌کند، ان‌شالله در این دوره مسئولیت شرمنده شهدا نشویم.

وی با توصیه به مدیران برای خدمت صادقانه به مردم، تصریح کرد: باید از نفوذ، جایگاه و موقعیت خود برای گره‌گشایی از کار مردم استفاده کنید، حتی اگر انجام آن کار در حیطه اختیارات و وظایف شما نیست باید با خوشرویی با مراجعه‌کنندگان برخورد کنید.

حیدری در ادامه با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری سفر خواهد کرد، توضیح داد: باید قبل از سفر یک کار عمیق توسط مدیران، فرمانداران و معاونان برای استفاده و بهره‌گیری از این فرصت طلایی انجام شود، در جلسه شورای اداری استان برای تقسیم کار بین مدیران برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت، باید از این  فرصت به نفع مردم و برای توسعه استان بهره‌مند شویم و مردم برکات آن را در زندگی احساس کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص برنامه‌های سال ۱۴۰۱، یادآور شد: یک تغییر رویکرد در برنامه‌ریزی‌ها صورت می‌گیرد، در برنامه‌ریزی سال آینده استفاده از منابع دولتی، استفاده از ظرفیت بنیادهای مردمی مانند بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و ... و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به‌عنوان سه ضلع یک مثلت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر نقش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در توسعه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: باید مسیر برای سرمایه‌گذاری در استان هموار شود و با اعتماد سازی و جلب مشارکت سرمایه‌گذاران در مسیر توسعه گام برداریم.

حیدری تاکید کرد: بنده وام‌دارهیچ گروه و جناحی نیستم و فراجناحی عمل می‌کنم، هر کسی بتواند گره‌ای از مشکلات مردم باز کند، دست او را به گرمی می‌فشارم ، نباید با مسائل و مشکلات احساسی برخورد کنیم، باید تلاش کنیم تا موانع و مشکلات را از پیش پای مردم برداریم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هنوز ۱۷ شهردار و تعداد بالایی دهیار در استان منصوب نشده‌اند، عنوان کرد: باید در اسرع وقت و طی یک برنامه‌زمانبندی این موضوع تعیین تکلیف شود، باید دهیاران و شهرداران منصوب شوند تا بتوانند در راستای حل مشکلات شهر و روستاها گام بردارند.

وی با بیان اینکه نباید کار امروز را به فردا موکول کنیم، اضافه کرد: پایبندی به ارزش‌های اسلامی، توجه ویژه به نیازهای محرومان، استفاده بهینه از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان، ارج نهادن به خدمت بی‌منت، تلاش جهادی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم، فسادستیزی، قانون‌گرایی، انضباط مالی، پرهیزی از اشرافی‌گری، اهتمام به حمایت از تولید داخلی، رفع موانع تولید، شناسایی ظرفیت‌های استانی و فعال کردن آن‌ها، شایسته‌سالاری، پاک‌دستی، مردم محوری، دسترسی عادلانه به خدمات دولتی، بهره‌گیری از فناوری اطلاعات برای چابک‌سازی سیستم اداری و توجه به انتقادات مردمی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت مردمی است و باید به این مسائل توجه جدی صورت بگیرد.

حیدری گفت: نباید ارتباط با بدنه مردمی توسط مسئولان قطع شود، مسئولان باید با صعه صدر مطالبات مردمی را بشنوند و در برابر آن‌ها پاسخگو باشند، همچنین مسئولان باید با رسانه‌ها تعامل موثر داشته و نسبت به افکار عمومی اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان در خصوص ملزومات توسعه استان، بیان کرد: باید با احداث کریدورهای ارتباطی استان را از بن‌بست خارج کنیم، توجه صنایع تبدیلی و زیرساخت‌های گردشگری موجب ایجاد درآمد خواهد شد، همچنین باید حمایت از واحدهای تولیدی و ایجاد پروژه‌های کوچک زودبازده در اولویت قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه چهارمحال و بختیاری مشکلات کشور نرخ بیکاری استانداری چهارمحال غلامعلی حیدری بنیاد مستضعفان استاندار چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری برای گره گشایی خدمت صادقانه مردم استفاده برای خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سالخورده گفت: از اوسط فروردین ماه تا اواخر اردیبهشت فصل تخم ریزی ماهی‌ها در تالاب بین‌المللی چغاخور است.
وی افزود: با اجرای طرح گشت و کنترل صید غیرمجاز در این تالاب با همکاری صیادان محلی، تاکنون ۲۰۰ متر قلاب و ۲۵۰ متر دام غیرمجاز جمع‌آوری شده است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور به چهارمحال و بختیاری رسید
  • حمایت مردم چهارمحال و بختیاری از پاسخ موشکی به اسرائیل
  • تجمع مردم در حمایت از حمله موشکی- پهپادی سپاه به اسرائیل
  • ثبت ۶ هزار شکایت از طریق سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری