Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:34:37 GMT

دولت به وعده های داخلی و خارجی خود عمل کرده است

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۰۳۰۸

دولت به وعده های داخلی و خارجی خود عمل کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی صبح دوشنبه در جلسه تودیع و معارفه استاندار ایلام اظهار داشت: مردم ایلام ایستادگی و مردانگی خود را در سخت‌ترین شرایط نشان دادند و وجدان‌های بیدار رشادت ایلام استوار را فراموش نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن این ملت دشمنان دانش این ملت هستند و دلیل این مدعا هم ترور کسانی مانند شهید داریوش رضایی‌نژاد است، گفت: مهمترین ظرفیت سرمایه انسانی است که ایلام از آن برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدی عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش در اختیار فرزند این منطقه و استان قرار گرفته است و این نشان دهنده توان و ظرفیت بالای نیروی انسانی در این منطقه است.

وزیر کشور گفت: مهمترین ظرفیت یعن ی سرمایه انسانی به عنوان موتور محرکه حرکت‌های بزرگ محسوب می‌شود که ایلام از آن برخوردار است.

وی تصریح کرد: با همان روحیه دفاع مقدس باید پای کار بیاییم اما باید بستر و زمینه سازی ایجاد شود. دستگاه‌های حکومتی، وظیفه پیدا کردن الگوهای پیشرفت را دارند.

وی گفت: هر استان الگوی پیشرفت خود را دارد و باید با از نقطه نظرات صاحب نظران استفاده کرد.

وزیر کشور اضافه کرد: برنامه دولت این است در سال آینده اختیارات فراوانی به استان‌ها داده شود، صندوق‌های پیشرفت شکل گیرد و منابعی واریز شود و در اختیار مجموعه استان قرار بگیرد تا با اختیارات بیشتری کارها پیش برود.

وی بیان کرد: مدل حرکت در سطح استان تحول داشته باشد و در اینجا سلسله نقاط محوری وجود دارد. دولت سیزدهم خود را مکلف می‌داند براساس بیانیه گام دوم انقلاب پیش برود.

وحیدی تصریح کرد: این بیانیه مهم و سند وزینی برای گام برداشتن در چهل ساله دوم انقلاب است که با یک نگاه بلند به آینده و همراه با توجه به نقاط کلیدی، این حرکت باید شتابان دنبال شود.

وی گفت: معیار انتخاب استانداران کارآمدی و انقلابی بودن بوده است.

کد خبر 5363384

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ایلام الله نور کریمی تبار مراسم تودیع و معارفه احمد وحیدی ویروس کرونا هفته بسیج بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان واکسن کرونا عکس استانها آلودگی هوا ایلام شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

ورودی پرواز های داخلی:

خروجی پروازهای داخلی:

ورودی پروازهای خارجی:

خروجی پروازهای خارجی:

دیگر خبرها

  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت