Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@19:03:59 GMT

بار قهوه‌سازهای قاچاق به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۰۳۵۳

بار قهوه‌سازهای قاچاق به مقصد نرسید

امیر انتظامی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس خانمیرزا در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو پژو خط شهری مظنون شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضائی با رعایت نکات ایمنی این خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، ۲۶ دستگاه قهوه‌ساز قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران خودرو را توقیف و به همراه راننده جهت سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی دلالت داده و پس از تشکیل پرونده، به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لردگان تحویل دادند.

انتظامی‌نیا با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت قاچاقچیان، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق قهوه کشف پلیس فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان خانمیرزا مقصد سفر مسافران و گردشگران نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: تاکنون روزانه تردد بیش از ۹۰ هزار خودرو در مسیر ترانزیتی خوزستان وکهگیلویه وبویراحمد به خانمیرزا بوده است.
جیلان افزود: در شهرستان خانمیرزا ۵ نقطه گردشگری وجود دارد و گروه‌هایی از جمله بهداشت و اسکان مسافران به گردشگران نوروزی خدمات رسانی می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • شهرستان خانمیرزا مقصد سفر مسافران و گردشگران نوروزی
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق