Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@21:08:25 GMT

جاسازی ۳۹۰ کیلو تریاک در پژو ۴۰۵

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۰۳۷۶

جاسازی ۳۹۰ کیلو تریاک در پژو ۴۰۵

سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر لنگه از جابه جایی مقادیر قابل توجهی موادافیونی در یکی از محور‌های این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

به گزارش فارس، وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ضمن شناسایی دقیق محل تردد قاچاقچیان در محور بندرلنگه - پارسیان ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل چند اکیپ به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه با سرعت عمل مأموران و رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک چند تیر به سمت لاستیک ها، خودرو را متوقف، ولی راننده با استفاده از تاریکی شب متواری شد، اظهار داشت: در بازرسی از خودرو ۳۹۰ کیلو تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان تأکید کرد: هویت قاچاقچیان شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تریاک مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند

 سرهنگ حسین باباپور  اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را دردستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد این زوج جوان سابقه دار به تازگی با مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجه‌ای مواد مخدر را تهیه و قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهر‌های استان کرمان، بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری آنان آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر و در ادامه ماموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش دقیق، بامداد روز گذشته موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلوو ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای ادامه سیر مراحل قانونی به مقام قضائی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک