Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@14:47:00 GMT

جریمه ۱۵نانوایی متخلف در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۰۳۹۸

جریمه ۱۵نانوایی متخلف در اسدآباد

ایسنا/همدان رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد از جریمه ۱۵نانوایی متخلف این شهرستان خبر داد.

موسی رضا غفاریان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در دو روز گذشته با افزایش قیمت نان در بازرسی‌ها و گشت‌های مشترک ۱۵ واحد صنفی نانوایی متخلف جریمه و  برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه با افزایش قیمت نان بازرسی‌های اتاق اصناف از سطح واحدهای صنفی نانوایی شهرستان تشدید داشته و این بازرسی‌ها با قوت هرچه بیشتر تداوم خواهد داشت، افزود: با ارجاع پرونده واحدهای صنفی نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان ظرف دو یا سه روز آینده میزان جریمه هر یک از واحدها توسط تعزیرات مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفاریان تخلف واحدهای صنفی شناسایی شده را تعطیلی غیرمجاز برشمرد و تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت نان کیفیت و خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم توسط این واحدهای صنفی نانوایی بیش از گذشته برای رضایتمندی  مردم انتظار می‌رود .

وی با بیان اینکه صبح امروز اتاق اصناف شهرستان به همراه فرماندار اسدآباد از سطح نانوایی‌های شهر اسدآباد بازدید کرده، خاطر نشان کرد: خوشبختانه وضعیت نانوایی از نظر کیفیت نان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم تعطیلی غیر مجاز و نیز رعایت ساعت کاری در شرایط بسیار مناسبی قرار داشتند ضمن اینکه تذکرات لازم نیز به موارد مشاهده شده داده شد.

غفاریان در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه بیش از ۸۵ درصد متصدیان واحدهای صنفی سطح شهرستان نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کرده‌اند و دارای کارت واکسن هستند، افزود: فعالیت اصناف مشروط به تزریق واکسن بوده و واحدهایی که کارت واکسن نداشته اجازه فعالیت ندارند و پلمب می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها نانوایی متخلف بازرسی و نظارت اتاق اصناف تعزيرات حكومتي افزایش قیمت نان نانوایی متخلف صنفی نانوایی واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و تامین نظم و امنیت در سطح اماکن عمومی، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی نیشابور با همکاری اتاق اصناف اجرا شد.

سرهنگ حسین احمدی با اشاره به دریافت گزارشات مردمی و همچنین مشاهدات میدانی در خصوص عدم رعایت قوانین و مقررات توسط برخی از واحد‌های صنفی گفت: با توجه به عدم رعایت قانون و در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم، با ارزیابی‌های صورت گرفته از ۵۲ واحد صنفی بازدید که ۹مورد تذکر و اخطار پلمب صادر و ۸ واحد صنفی بدلیل عدم توجه به تذکرات شفاهی و کتبی با هماهنگی مقام قضایی پلمب و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • تشکیل ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • ۵ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شهرستان بمپور تشکیل شده است
  • ۳ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی متخلف در شهرستان ایرانشهرتشکیل شد