Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - حادثه آتش سوزی روز گذشته در انبار فرش شهر زرند پس از ساعت‌ها تلاش مردم و آتشنشانان مهار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زرند ، حادثه آتش سوزی روز گذشته یک منزل و انبار فرش در خیابان اسدآبادی شهر زرند دو کشته و سه مصدوم به جای گذاشت.

این حادثه که عصر روز گذشته آغاز شده بود پس از ساعت‌ها تلاش مردم و آتشنشان تا شب مهار شد و به گفته مسئولان دلایل وقوع این حادثه در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود مومنی‌فر مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند در تشریح این حادثه اظهارداشت: همکاران بنده تمام تلاش خود را برای مهار آتش انجام دادند، اما این حادثه بسیار سخت و دشوار بوده و تجمع مردم در محل حادثه روند مهار آتش را برای آتش نشانان کند کرده بود.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اشاره به دلایل وقوع این حادثه بیان کرد: امروز دوشنبه هشتم آذرماه با حضور کارشناسانی از کرمان علت حادثه روز گدشته بررسی خواهد شد.

اعلام هشدار آتش‌سوزی عرصه‌های جنگلی در استان گلستان/آماده‌باش نیروها برای مقابله با حریقیک آزمایشگاه در مشهد دچار حریق شد+تصاویرجزئیات حریق در خانه پدری پرویز مشکاتیان؛ آتش‌سوزی عمدی بوده است

 

امین عربپور مسئول مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان زرند از جان باختن دو شهروند زرندی در این حادثه خبرداد، گفت: این حادثه سه مصدوم هم داشت که مصدومان به کرمان اعزام شدند.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن بی‌بی را مهار می‌کند؟

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، گفت در تلاش است که اسرائیل را از انتقام گیری علیه تهران دور کند.

به گزارش اکوایران، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، ادعا کرد نیرو‌های آمریکایی به اسرائیل کمک کردند پهپاد‌ها و موشک‌های شلیک شده ایران را در روز شنبه رهگیری کند، اما به نظر می‌رسد او در تلاش است که متحد اصلی آمریکا را از انتقام گیری علیه تهران دور کند.

پاسخ دیپلماتیک

به گزارش خبرگزاری فرانسه، بایدن افزود که روز یکشنبه رهبران گروه ۷ را برای هماهنگی پاسخ دیپلماتیک به تهران گرد هم می‌آورد و این نشانه دیگری است که او در تلاش است از تشدید تنش نظامی بیشتر که می‌تواند موجب شعله‌ور شدن درگیری گسترده‌تری در خاورمیانه باشد، جلوگیری کند.

رئیس جمهور ایالات متحده گفت که پس از تنش اخیر در روابط بر سر جنگ اسرائیل در غزه، با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تماس گرفته است تا بر حمایت «آهنین» واشنگتن از اسرائیل تاکید کند.

بایدن گفت که در روز‌های اخیر با آشکار شدن تهدید احتمالی پس از حمله اسرائیل به ایرانیان در دمشق، به هواپیما‌های نظامی آمریکا و ناوشکن‌های دفاع موشکی بالستیک دستور داده در خاورمیانه مستقر شوند.

بایدن گفت که روز یکشنبه «با رهبران گروه هفت برای هماهنگی یک واکنش دیپلماتیک واحد به حمله گستاخانه ایران تشکیل جلسه خواهد داد.»

در میان ترس از کشیده شدن واشنگتن به یک جنگ دیگر در خاورمیانه، اظهارات بایدن حاکی از اقدام متعادل کننده ایالات متحده بین حمایت از متحد خود و تمایل به کاهش تنش بود.

این نگرانی‌ها از زمان حمله اسرائیل در ۱ آوریل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، افزایش یافت.

پس از انجام عملیات پهپادی و موشکی، تهران روز یکشنبه به ایالات متحده هشدار داد که از درگیری جمهوری اسلامی ایران با اسرائیل «دوری» کند.

تنش زدایی

در این شرایط، رسانه‌های آمریکایی ادعا کردن که بایدن به دنبال تنش زدایی است. خبرگزاری آکسیوس گفت بایدن به نتانیاهواطلاع داده است که ایالات متحده در هیچ عملیات تهاجمی علیه ایران شرکت نخواهد کرد.

به گزارش ان‌بی‌سی، او به طور خصوصی به دیگران ابراز نگرانی کرده است که نتانیاهو در تلاش است ایالات متحده را به یک درگیری گسترده‌تر بکشاند.

اوایل روز شنبه، بایدن سفر آخر هفته خود را به سواحل دلاور کوتاه کرد و برای یک نشست اضطراری در کاخ سفید با مقامات ارشد امنیت ملی خود به واشنگتن بازگشت.

او تصویری از جلسه در اتاق وضعیت کاخ سفید با مقاماتی از جمله لوید آستین وزیر دفاع، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه و بیل برنز مدیر سیا منتشر کرد.

نحوه مدیریت بایدن در مناقشه خاورمیانه نیز در سال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، رقیب بایدن در انتخابات نوامبر، گفت که رئیس جمهور فعلی دموکرات «ضعف» به نظر می‌رسد.

ترامپ گفت: «خدا قوم اسرائیل را برکت دهد. آن‌ها در حال حاضر مورد حمله قرار گرفته‌اند. این به این دلیل است که ما ضعف بزرگی نشان می‌دهیم.»

دیگر خبرها

  • مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • تلاش برای مهار آتش‌سوزی وسیع در جنگل‌های جنوب غرب چین
  • ایمن از آتش تفاوت بین کپسول آتش نشانی co2 و کپسول پوری را فاش کرد !
  • مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون شیراز
  • بایدن بی‌بی را مهار می‌کند؟
  • ضرورت تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد آتش‌سوزی انبار دخانیات
  • ۱۱ مورد آتش‌سوزی اراضی ملی در استان سمنان مهار شد
  • اقدام عام المنفعه ۳۰ میلیاردی خیر زرندی برای شادی روح همسرش