Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ۸ آذر ماه روز همبستگی با مردم فلسطین، اظهار داشت: در اصل هشتم آذرماه، روز حمایت از تمامی مردم مسلمان و مقاومی است که در برابر ظلم و جور دولت‌های مستکبر جهان ایستادگی کردند و نه تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه تمامی کشورهای مسلمان از آنان دفاع خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: حمایت از ملت‌های مسلمان جهان نه تنها وظیفه انسانی بوده بلکه یک وظیفه شرعی نیز به حساب می‌آید و تا آنجا که وظیفه داریم از ملت‌های مسلمان، حمایت‌های لازم را انجام داده و از آنان در برابر ظلم و جور جهانی دفاع خواهیم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: حمایت از مردم فلسطین، در اصل حمایت از تمامی مردم مظلوم جهان و پشتیبانی آنان در مقابل مستکبرانی است که قرن‌ها همه جهانیان را به ستوه آورده و اینک زمان فروپاشی این مستکبران فرارسیده است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، افزود: ما با اتحاد و همبستگی خود با تمامی کشورهای مسلمان و مظلوم جهان در مقابل این کشورهای مستبد و زورگو ایستادگی خواهیم کرد و نمی‌گذاریم هیچ مسلمانی در هیچ جای جهان از وجود آنان در رنج و یا ناامیدی به سر ببرد و اعلام خواهیم کرد که از همه آنان پشتیبانی‌های لازم را به عمل خواهیم آورد.

وی بیان کرد: روز هشتم آذر ماه هرسال، روز اعلام حمایت تمامی کشورهای مسلمان از مردم مظلوم سراسر جهان است و جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آنان لحظه‌ای کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران فلسطین جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی هیمنه اسرائیل را در جهان شکست

نماینده خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با عملیات مقتدرانه و تاریخی و غرورآفرینش در پاسخ به وحشی‌گیری‌های رژیم صهیونیستی هیمنه رژیم جعلی اسرائیل را در جهان در هم کوبید.

عادل نجف زاده در گفت و گو با ایسنا عملیات سپاه پاسداران را برای در هم کوبیدن هیمنه رژیم صهیونیستی ستود و گفت:همه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب برای هر گونه فداکاری برای کشور و ملت هستیم.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس با اشاره به شادی و جشن مردم ایران و سایر کشورهای از حمله پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: دیشب همزمان با عملیات غرورآفرین بغض ملت ایران و سایر ملت‌های آزادی خواه جهان ترکید و طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در سراسر کشور طنین انداز شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را هم در صحنه‌های بین المللی و هم در صحنه نبرد شکست داد و مردم جهان پی به حقانیت و قدرت ایران بردند.

نجف زاده تصریح کرد: سپاه با این عملیات چشمان جهانیان را خیره کرد و معادلات سیاسی و نظامی در منطقه به نفع جمهوری اسلامی رقم خورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش تجمع علمای مسلمان به عملیات "وعده صادق"
  • رژیم غاصب هرچه زودتر به طور کامل نابود می‌شود
  • رژیم صهیونیستی در آتش خشم ملت‌های مسلمان از بین می‌رود
  • پیام دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»
  • از حمله ایران به اسرائیل حمایت می‌کنیم
  • سرلشکر موسوی: پاسخی طوفانی به تعدی دشمنان خواهیم داد
  • حمایت ۸۰ هنرمند از اقدام مقتدرانه ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی
  • جمهوری اسلامی هیمنه اسرائیل را در جهان شکست
  • وعده خداوند متعال برای پیروزی اسلام بر کفر و استکبار حتمی است
  • جشن ازدواج ۱۸ زوج‌ ارتش در تربت‌ حیدریه برگزار شد