Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از ، وحیدی وزیر کشور روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار استان ایلام گفت: ایلام سرافراز، مقاوم و مقتدر در دوران دفاع مقدس با مردانگی و ایستادگی در سخت‌ترین شرایط در یک جنگ نابرابر با اهدای خون فرزندان، ولایت مداری خود را به نظام نشان داد.

وی افزود: امروز استکبار جهان نظام جمهوری اسلامی را به نقض حقوق بشر محاکمه می‌کنند؛ کشورهایی که روزی با همراهی دشمن بعثی خون پاک جوانان ایران را ریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وزیر کشور گفت: دشمنان نظام، دشمن علم و دانش نیز هستند که با ترور دانشمندان هسته نشان داده دانشمند بودن جرم است.  

وی ادامه داد: دولت سیزدهم در آغاز فعالیت، یکسری کم و کاستی‌های دولت قبل را رفع و در این مدت اندک، فضای سیاسی را با دیدار با روسای کشورهای منطقه تقویت کرده است.

سردار وحیدی اضافه کرد: در انتخاب استانداران ملاک‌های مهمی مد نظر دولت بوده و بر این اساس آنان انتخاب شده است. 

وی افزود: دولت از درگیری با مسائل حاشیه‌ای به جد پرهیز کرده و اهداف مهم در راستای حل مشکلات مردم را با قدرت دنبال می‌کند؛ دولت متعهد به اصول بوده و در این راستای کارهای مناسبی انجام شده است. 

وزیر کشور با بیان اینکه امیدها برای حل مسائل عمیق است، بیان داشت: این مهم با اتحاد و انسجام مردم با مسوولین قابل اجرا است و وحدت رمز پیشرفت در فضای کنونی است. 

وحیدی عنوان کرد: امروز تصدی وزارت (آموزش و پرورش) در اختیار فرزند ایلام است و این مهم نشان از توان و ظرفیت بالقوه این استان است.

وزیر کشور گفت: سرمایه‌های انسانی مهمترین ظرفیت و موتور محرک استان‌ها است که باید از این نعمت استفاده شود.

وی تاکید کرد: مشکلات و مسائل استان‌ها با وجود ظرفیت‌ها با شتاب بیشتری دنبال شود. 

وزیر کشور افزود: با معارفه استاندار ایلام فصل جدیدی از خدمت با کمک نماینده ولی فقیه، نمایندگان ایلام در مجلس، مردم و مسوولین آغاز می‌شود تا مشکلات مرتفع شوند. 

وحیدی گفت: هر استانی فرهنگ و تاریخ دیرینه‌ای خاص خود را دارد و این تفاوت‌ها با استفاده از الگو پیشرفت مورد توجه قرار دارد. 

گفتنی است؛ در پایان این آیین حسن بهرام‌نیا به عنوان استاندار ایلام معارفه و از زحمات محمد نوذری تقدیر شد.

منبع: الف

کلیدواژه: وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه، از پروژه ۶ خطه شهر مهران تا میدان اربعین پایانه مرزی مهران و پارکینگ جدید اربعین بازدید کرد.

ساتاندار ایلام در جریان بازدید از پروژه گفت: در آینده نزدیک با رییس سازمان برنامه و بودجه دیدار خواهیم شد و در این دیدار اعتبارات لازم برای پروژه ۶ خطه ۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین پیگیری می‌شود

بهرام‌نیا افزود: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین می‌شود.

وی ادامه داد: برای رفاه حال زوار با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با ۱۵ هکتار در حال آماده‌سازی است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: وجود این پارکینگ از ضروریات بود که امروز شاهد هستیم که عملیات این پارکینگ در حال آماده سازی است.

وی تاکید کرد: نرخ پارک روزانه خودرو براساس ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

کد خبر 6081659

دیگر خبرها

  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • اهتمام ویژه دستگاه‌ها در تحقق شعار سال
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • پیام وزیر کشور از سیستان: بر سر عهدی که بستیم، هستیم
  • سرمایه گذاری ۱۷۵ میلیارد تومانی در حوزه آبخیزداری و آبخوانداری ایلام هزینه