Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین فتایی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کتابفروشی‌های عضو طرح «پاییزه کتاب» در لرستان، چهار هزار و ۵۰۷ جلد کتاب به ارزش سه میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال به را فروش رساندند.

وی گفت: این طرح از ۲۹ آبان ماه تا سوم آذرماه در سطح کشور برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: در لرستان ۱۳ کتاب فروشی عضو طرح بودند که سه کتاب‌فروشی در مرکز استان و ۱۰ کتاب‌فروشی در سایر شهرستان‌های استان فعالیت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتایی افزود: سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده بود و با توجه به گرانی کاغذ و وضعیت اقتصادی مردم، این طرح‌ها فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به کتاب فراهم آورد تا بتوانند نیازمندی‌های خود در حوزه کتاب و کتابخوانی را با قیمت مناسب‌تر تأمین کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های فصلی فروش باعث تحرک در رکود فعلی بازار کتاب می‌شود بیان داشت: ترغیب علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی و مطالعه برای خرید با قیمت و تخفیف مناسب، رونق بازار نشر و انتشار کتاب، دلگرمی مخاطبان و تزریق نقدینگی و جریان گردش سرمایه در شرایط رکود بازار کتاب و نشر از جمله مزایای این طرح در زمینه حمایت و تقویت بازار نشر و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

کد خبر 5363478

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان فروش کتاب ویروس کرونا هفته بسیج بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان واکسن کرونا عکس استانها آلودگی هوا شیوع کرونا ایلام لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بیش از ۵۲ میلیارد ریال صنایع‌ دستی در مازندران

ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران گفت: از مجموع ۷۱۰ غرفه صنایع‌ دستی برپا شده در سراسر استان تا چهار فروردین ماه امسال، ۱۲۲هزار و ۱۲۸ بازدیدکننده داشت و بیش از ۵۲ میلیارد ریال گردش مالی در حوزه صنایع‌ دستی مازندران رقم خورد.

او با اشاره به برپایی۳۰ نمایشگاه و بازارچه صنایع‌دستی در مازندران، افزود: این بازارچه‌ها از تاریخ ۲۶اسفند سال ۱۴۰۲ آغاز شد و برخی تا عید سعید فطر ادامه دارد.

ایزدی گفت: بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی استان با مشارکت بخش خصوصی، شهرداری‌ها، انجمن‌های صنایع‌دستی، فرمانداری‌ها وصنعت‌گران صنایع‌دستی در پایگاه‌های میراث جهانی، مراکز گردشگری، بازار‌ها وخیابان‌های پرتردد سراسر استان در حال برگزاری است و مورد استقبال گردشگران زیادی قرار گرفته است.

او با اشاره به نمایشگاه ملی نوشهر با ۱۲۰ غرفه صنایع‌دستی، افزود: بیشترین میزان فروش صنایع‌دستی مربوط به چهارم فروردین و بازارچه ملی صنایع‌دستی نوشهر، است.

ایزدی با بیان اینکه بازارچه‌های شهر‌های چالوس، آمل و بابلسر به ترتیب در مقام دوم، سوم وچهارم فروش صنایع‌دستی در مازندران قرار دارند، گفت: برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی در قالب نمایشگاه و بازارچه فروش تقریبا در سراسر استان باعث شد تا هم زمینه دسترسی گردشگران به این محصولات فراهم شود و هم فرصت بازاریابی و عرضه مستقیم کالا برای هنرمندان و صنعتگران به وجود بیاید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان این مطلب که نمایشگاه صنایع‌دستی امسال در مازندران به یک جاذبه تبدیل شده است، افزود: بازاریابی برای هنرمندان به عنوان یکی از شیوه‌های حمایتی در قالب برپایی نمایشگاه و بازارچه فروش همواره در دستور کار معاونت صنایع‌دستی مازندران، قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است/انتشار
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • پتانسیل خودکفایی محصولات اساسی در کشور وجود دارد
  • فروش بیش از ۵۲ میلیارد ریال صنایع‌ دستی در مازندران
  • توزیع ۳ هزار بسته معیشتی توسط هلال احمر مازندران در سال ۱۴۰۲
  • تشدید طرح نظارت بر بازار ایذه