Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رامین ربیعی صبح در دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار البرز اعلام کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده بالغ بر یک هزار و ۵۱ میلیارد ریال بوده و در همین راستا مراتب جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

ربیعی تعداد بازرسی‌های انجام شده در قالب گشت‌های مشترک بازرسی در سطح استان را ۴ هزار و ۵۱۰ مورد اعلام کرد و افزود: در آبان ماه سال ۱۴۰۰ و در چارچوب بازرسی‌ها و نظارت بر موارد مرتبط با تنظیم بازار، ۱۲۴۳ مورد تخلف شناسایی شده که ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده ۷۸۵ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این مدت همچنین، ۱۲۱۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی توسط معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت البرز و اصناف انجام شده که ۲۷۱ تخلف شناسایی شده و ارزش ریالی آن ۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: در آبان سال جاری، ۷۴۶ مورد انواع شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۲۴، پیامگیر و به صورت حضوری در استان البرز ثبت شده است.

ربیعی افزود: در این مدت همچنین و با تلاش بازرسان معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت، ۵۳۰ مورد تخلف در حوزه کشف کالای قاچاق با ارزش ریالی بیش از ۳ هزار ۹۲۵ میلیارد ریال محرز شده و استان البرز در این بخش حائز رتبه دومی کشوری شده است.

کد خبر 5363488

منبع: مهر

کلیدواژه: علی ربیعی سازمان صنعت معدن و تجارت البرز نظارت و بازرسی ویروس کرونا هفته بسیج بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان واکسن کرونا عکس استانها آلودگی هوا شیوع کرونا ایلام لیگ برتر فوتبال ایران ارزش ریالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ گلشنی بااشاره به اینکه طرح نظارتی ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان زنجان از ۷ اسفند ماه آغاز و تا ۲۱ فروردین ماه ادامه داشت، گفت: در این راستا هزار و ۵۳۷ مورد بازرسی از صنوف استان توسط بازرسین این اداره کل صورت گرفت.

وی افزود: از این تعداد بازرسی ۵۸۳ مورد پرونده تخلف کشف و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: ارزش ریالی تخلفات کشف شده در استان زنجان بالغ بر ۲۴۹ میلیارد ریال می‌باشد.

گلشنی گفت: عمده تخلفات صورت گرفته در این مدت شامل عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه به تعداد ۱۷۸ مورد، گرانفروشی ۱۶۰ مورد، عدم صدور فاکتور ۷۱ مورد و نداشتن جواز کسب ۶۲ مورد است.

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • تداوم اجرای طرح نور در اصفهان / این طرح در اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرا می‌شود
  • تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان