Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکواندوکار طلایی مسابقات آزاد جهانی گفت: از عملکرد خودم بسیار راضی هستم، تمام تلاشم را کردم تا از تک تک مبارزات لذت ببرم و بتوانم توانایی‌های خود را به نمایش گذارم.

به گزارش برنا، زهرا شیدایی تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم کشورمان موفق شد در مسابقات آزاد قهرمانی جهان 2021 – ریاض بر سکوی قهرمانی بایستد؛ وی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: خدا را شکر بعد از یک مدت طولانی که از مسابقات دور بودم و آسیب دیدگی‌ داشتم توانستم با کسب مدال طلا در این رقابت‌ها نتیجه زحمات خود را بگیرم و پرقدرت به میدان مبارزه بازگردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه امتیاز رقابت‌های آزاد جهانی G4 بود؛ مسابقات سطح فنی بسیار بالا داشت و بیشتر المپین‌ها و تکواندوکارانی که در المپیک مدال داشتند در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند.

طلایی رقابت‌های آزاد جهانی در ادامه گفت: از عملکرد خودم بسیار راضی هستم، تمام تلاشم را کردم تا از تک تک مبارزات لذت ببرم و بتوانم توانایی‌های خود را به نمایش گذارم.

شیدایی با اشاره به رقبایش در این مسابقات گفت: حریفان قدرتمندی را شکست دادم و در مبارزه دوم مقابل هوگوپوش با تجربه کرواسی که مدال برنز جهانی را در کارنامه داشت مبارزه کردم که توانستم برابر این تکواندوکار به برتری برسم و بعد از آن هم با از پیش رو برداشتن حریفان توانستم به مدال طلا برسم. رقبای سختی را شکست دادم و همه حریفانم عنوان دار بودند اما خدا را شکر توانستم موفق عمل کنم.

وی در پایان گفت: با 40 امتیازی که در این رقابت‌ها کسب کردم جایگاه خوبی در رنکینگ فدراسیون جهانی پیدا می‌کنم اما برای راهیابی به مسابقات گرندپری باید در رویدادهای دیگر هم مدال بدست آوردم تا انشاءالله با جمع آوری امتیاز بتوانم به هدف نهایی خود یعنی بازی‌های المپیک برسم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزن جهان روابط عمومی تکواندو شکر مدال طلا المپیک زهرا شیدایی آزاد جهانی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال

به گزارش "ورزش‌سه"، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین‌بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!