Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدام اطلاعاتی از فروش مقادیری اجناس تقلبی خودرو از سوی افرادی در شهر یزد مطلع شدند.

او افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی، مکان دقیق نگهداری این کالا‌ها را در یک خانه در حاشیه شهر یزد شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی از محل بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد بیان داشت: ماموران در بازرسی انجام شده بیش از ۱۸۸ هزار قلم انواع لوازم یدکی تقلبی شامل "بلبرینگ، کاسه نمد، اورینگ، بوش" و ... را که در کارتن‌هایی با مارک و برند اصلی بسته بندی می‌شد کشف کردند.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این لوازم یدکی کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۲ متهم که با وارد کردن لوازم یدکی تقلبی آن‌ها را با مارک، لیبل و هولوگرام اصلی بسته بندی و در سطح شهر توزیع می‌کردند دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تقلبی فرمانده انتظامی لوازم یدکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ توحید فارسی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تعقیب این متهمان پس دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه معامله پول‌های تقلبی در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران با کار اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی محل مورد نظر را شناسایی، و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم ۲ نفر را حین معامله دینارهای تقلبی دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ فارسی در بازرسی از متهمان و محل مورد نظر مقدار ۳۶۰ هزار دینار تقلبی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه تاکید کرد: شهروندان ارزهای خارجی مورد نیاز خود را از صرافی‌های رسمی و معتبر خریداری کنند تا مورد سوء‌استفاده سودجویان و کلاهبرداران قرار نگیرند.

کد خبر 6088634

دیگر خبرها

  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی