Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل نیروهای هوا-فضای روسیه اعلام کرد که این نیروها در سال ۲۰۲۲ هواپیماهای جدید مجهز به تسلیحات نظامی مافوق صوت دریافت کرده و سطح تجهیزات نظامی مدرن در نیروهای هوایی به ۸۹ درصد خواهد رسید.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری «نووستی»، ژنرال ارتش "آندری یودین" فرمانده کل نیروهای هوا-فضای فدراسیون روسیه اعلام کرد که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، میزان تجهیزات مدرن این نیروها در سال ۲۰۲۲ به ۸۹ درصد خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ژنرال یودین در مصاحبه‌ای با روزنامه «کراسنایا ازوزدا» (نشریه داخلی وزارت دفاع روسیه) که صبح امروز (دوشنبه) منتشر شد، در این باره توضیح داد: «در چارچوب سفارشات دولتی در زمینه تجهیزات دفاعی در سال ۲۰۲۲ بیش از ۲۰۰ واحد انواع تسلیحات، تجهیزات نظامی اساسی و فناوری‌های تخصصی، از جمله تسلیحات مافوق صوت، به نیروهای هوا-فضای روسیه تحویل داده خواهد شد و این خریدها اجازه می‌دهد تا سطح تجهیزات نظامی مدرن این نیروها به ۸۹ درصد برسد.»

بیشتر بخوانید: آغاز تولید انبوه موشک زیرکان، سلاح ابرفراصوت و مرگبار روسیه

به گفته این مقام بلندپایه نظامی، در سال ۲۰۲۱ نوسازی بیش از ۲۰۰ واحد تسلیحات و تجهیزات نظامی نیروهای هوا-فضا تکمیل شده و در حال حاضر روند تحویل تسلیحات نظامی جدید به نیروها فعالانه ادامه دارد و با توجه به اجرای کامل تعهدات مجتمع صنایع دفاعی تا پایان سال جاری (۲۰۲۱)، سهم تجهیزات نظامی مدرن به ۸۷ درصد خواهد رسید.

فرمانده نیروهای هوا-فضای روسیه از جمله تسلیحات جدید خریداری شده برای نیروهای تحت فرماندهی خود، به جنگنده‌های پیشرفته "سوخو-۵۷" و "سوخو-۳۵اس"، انواع بالگردهای رزمی میگ و هواپیماهای جدید آموزشی اشاره کرد و ادامه داد: «نیروهای هوا-فضای همچنین به سیستم‌های دفاع ضدموشکی اس-۳۵۰ و اس-۴۰۰ و سامانه‌های دفاع ضدهوایی "پانسیر-سی"، سامانه‌های موشکی متحرک "آنگارا" و برخی تجهیزات فضایی نظامی مجهز خواهند شد.»  

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو سوخو57 روسیه نیروهای هوا فضای تجهیزات نظامی فضای روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه امروز سه‌شنبه در نشست هئیت مدیره وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هم‌اکنون تعداد نیروهای نظامی ناتو در مناطق مرزی با روسیه به ۳۳ هزار نظامی رسیده است.

وی دراین‌باره گفت: علاوه بر ۳۳ هزار نظامی ،۳۰۰ تانک و بیش از ۸۰۰ خودروی زرهی ناتو در مرزهای روسیه حضور دارد.

وزیر دفاع روسیه هچنین گفت: در حال حاضر مجموعه‌ای از تمرینات نظامی نیروهای مسلح مشترک ناتو در حال انجام است. بالغ بر نود هزار نفر به منظور آموزش برای دفع تجاوز ادعایی روسیه در این رزمایش شرکت کرده‌اند. ائتلاف ناتو تلاش دارد تا فعالیت خود را در قطب شمال تشدید کند.

کد خبر 6086645

دیگر خبرها

  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • رقابت روسیه و آمریکا در سازمان ملل بر سر استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا ‎‌
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • رونمایی انگلیس از بزرگترین بسته کمک نظامی به کی‌یف
  • زاخارووا از لهستان به دلیل استقرار تسلیحات هسته‌ای انتقاد کرد
  • لاوروف: جهان در آستانه درگیری بین قدرت‌های هسته‌ای قرار دارد
  • ورشو: روسیه درحال نظامی‌سازی کالینینگراد است