Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیر فنی مراکز معاینه فنی شهرداری اصفهان با اشاره به مراجعه ۴۰۰ تا ۵۰۰ دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی خودرو در اصفهان، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد کاهش دارد.

منصور خادمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه هم اکنون ۷ مرکز معاینه فنی خودروهای سبک با ۱۱ خط در حال ارائه خدمات به شهروندان اصفهان هستند، اظهار کرد: یک مرکز معاینه فنی خودورهای سنگین و نیمه سنگین در بلوار فرزانگان، روبروی باغ فدک در حال ارائه خدمات به خودروهای سنگین و نیمه سنگین درون و برون شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنوز مرکزی برای معاینه فنی موتورسیکلت در اصفهان نداریم اما راه اندازی مرکز معاینه فنی موتورسیکلت نیز در دستور کار است و فراخوان احداث مرکز معاینه فنی موتورسیلکت داده شده است.

مدیر فنی مراکز معاینه فنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه درحال حاضر مراکر معاینه فنی خودورهای شهر اصفهان خلوت است و میزان مراجعان نسبت به سال قبل کاهش داشته، گفت: به صورت میانگین روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ دستگاه به مراکز معاینه فنی مراجعه می کنند که آمار مراجعه نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد کاهش دارد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه نوبت دهی مراکز معاینه فنی خودرو در اصفهان، گفت: برای جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و پیشگیری ابتلا به کرونا، هم اکنون شهروندان می توانند به صورت آنلاین نوبت معاینه فنی دریافت کنند و در روز و ساعت مشخص شده به سه مرکز معاینه فنی جی، ارغوانیه و شفق که امکان نوبت گیری آنلاین وجود دارد مراجعه کنند.

خادمی با بیان اینکه نظارت بر مراکز معاینه فنی خودرو بر عهده ستادهای معاینه فنی همان شهر است، تصریح کرد: اعضای ستاد معاینه فنی شامل رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، رئیس پلیس راهور شهرستان، رئیس ستاد معاینه فنی خودروهای شهرداری و معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان است که کارگروهی برای نظارت بر مراکز معاینه فنی تشکیل می دهند.

وی به بازدیدهای مستمر از عملکرد مراکز معاینه فنی در شهر اشاره و خاطرنشان کرد: با نظارت تصویری بر مراکز و بازدیدهای سرزده و حضوری، مراکز معاینه فنی به طور کامل تحت نظارت هستند. ضمن اینکه اگر شهروندان تخلف و شکایتی داشته باشند می توانند با تلفن پاسخگویی به شکایات که در هر مرکز وجود دارد تماس بگیرند و تخلف های احتمالی را گزارش دهند و ما نیز به شدت برخورد می کنیم.

مدیر فنی مراکز معاینه فنی شهرداری اصفهان به شهروندان توصیه کرد اعتبار معاینه فنی خودروهای خود را چک کنند و گفت: اگر اعتبار معاینه فنی خودرو گذشته باشد دوربین های سطح شهر به صورت روزانه اعمال قانون می کنند و شهروندان مشمول جریمه می شوند.

وی همچنین از شهروندان خواست قبل از اینکه مراکز معاینه فنی با هشدارهای پلیس راهور شلوغ شود مراجعه و در حداقل زمان ممکن معاینه فنی خودروهای خود انجام دهند، چون در روزهای سرد پاییز و زمستان با وارونگی و آلودگی هوا مواجه هستیم که همه مسئول هستیم و باید به کاهش آلودگی هوای شهر کمک کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی معاينه فني آلودگی هوا آلودگی هوای اصفهان مراکز معاینه فنی مراکز معاینه فنی خودرو معاینه فنی خودروهای مرکز معاینه فنی شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر

 مهدی شهنواز ی بیان کرد: باهدف بهبود تردد در عبور و مرور شهروندان ساکن در مناطق حاشیه‌ای شهر خاش و نیز کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آب‌گرفتگی معابر کار زیرسازی و جدول‌گذاری معابر و نیز احداث بندهای خاکی و پاک‌سازی مسیر کانال‌های هدایت آب‌های سطحی از روزهای گذشته در سطح شهر به طور جد در حال اجرا است.

شهردار خاش تصریح کرد: به دنبال هشدارهای هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استان اکیپ ستاد مدیریت بحران تشکیل و هم اینک ماشین‌آلات و نیروهای این ارگان در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

وی عنوان کرد: بسیاری از اکیپ‌های شهرداری خاش در حال بازگشایی معابر و پاک‌سازی مسیرهای سیلاب هستند.

شهنوازی گفت: متأسفانه شماری از نیروهای شرکت راه‌آهن زیرمجموعه قرارگاه خاتم سپاه گرفتار سیلاب ناگهانی در رودخانه مرنتاک حوزه ایرندگان خاش شدند که جنازه سه نفر یافت و جنازه فرد همراه آن‌ها تاکنون پیدا نشده است.

وی در پایان گفت: از شهروندان انتظار می‌رود از نزدیکی در حاشیه رودخانه‌های مهران و پنج‌انگشت به‌ویژه رودخانه مهران اجتناب کنند؛ زیرا این رودخانه از مسیرهای بالادستی حوزه آبریز تفتان و ارتفاعات بالاتر از پلیس‌راه سرچشمه می‌گیرد و اگر در شهر خاش بارش نباشد و در آن نقاط بارندگی صورت گیرد یقیناً این رودخانه طغیان کرده و خطراتی را برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • کاهش ۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان‌شمالی