Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر خلفی روز دوشنبه در حاشیه مانور سراسری  ایمنی مدارس در مقابله با زلزله  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جمعیت هلال احمرنیز طبق برنامه ریزی مدون از چند سال گذشته آموزش های امدادی را درقالب طرح ملی داد رس با هدف آمادگی دانش آموزان در شرایط سخت را مورد توجه قرار داده است.

وی اضافه کرد: افزایش سطح ایمنی، کاهش خطر پذیری مدارس کشور با تکیه بر تربیت تیم های دانش آموزی ث از جمله اهداف آموزش های امدادی در مدارس است و این  آموزش ها  در مواقع بروز حوادث و سوانح غیرمترقبه تاثیرگذار خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خلفی خاطرنشان کرد: در طرح ملی دادرس  دانش آموزان توسط  مربیان در هشت مهارت مربوط به کمک های اولیه شامل پناه گیری، تخلیه اضطراری ، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی ، پانسمان ، پانداژ ، آتل بندی، تریاژ مقدماتی حمل مصدوم ، اطفای حریق و چادر زنی آموزش می بینند.
وی گفت:  درسال تحصیلی گذشته ۸۰۰ دانش آموز در ۶۰ مدرسه استان البرز آموزش های طرح دادرس را فرا گرفتند.

 وی افزود: دانش آموزان طرح دادرس شهرستان فردیس طی ۲ سال در بخش دختران و پسران  توانستند به عنوان قهرمان درالمپیاد مهارت های امدادی دانش آموزان  کشور حائر رتبه اول شوند.


 

برچسب‌ها البرز امداد رسانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز امداد رسانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران البرز امداد رسانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.    مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟