Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت شهری جدید در اقدامی نسبت به عملیات مسدودسازی و پلمب پل تردد هوایی و تونل زیرگذر مجتمع تجاری پالادیوم بر اساس حکم قطعی ماده ۱۰۰ اقدام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ روز یکشنبه 7 آذر ماه با حضور عوامل اجرایی و حقوقی شهرداری عملیات مسدودسازی و پلمب پل تردد هوایی و تونل زیرگذر مجتمع تجاری "پالادیوم" بر اساس حکم قطعی ماده 100 اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید محمودی؛ شهردار ناحیه 2 منطقه 1 در تشریح جزئیات اجرای حکم مجتمع تجاری پالادیوم گفت: روز گذشته با حضور نیروهای اجراییات، حقوقی، اجرای احکام و عوامل اجرایی ناحیه دو، اقدام‌های لازم پیرامون مسدود شدن و مهروموم دو مسیر روگذر و یک مسیر زیرگذر انسان‌رو و ماشین‌رو مجموعه پالادیوم اجرا شد.

شهردار ناحیه 2 منطقه 1 تهران افزود: مسیر روگذر این مجموعه که محل اتصال قسمت شمالی و جنوبی بود در حال حاضر مسدود است تا با فراهم شدن الزامات فنی و اجرایی نسبت به جمع‌آوری و برچیدن شدن کامل آن اقدام مقتضی انجام شود.

محمودی ادامه داد: تخلفات مجتمع پالادیوم که به ماده 100 ارسال‌ شده بود در شعبه بدوی بعد از بررسی کارشناسی رای به جمع‌آوری و تخریب ساختمان جنوبی و جمع‌آوری تونل و پل هوایی داده شد که مالک این مجتمع نسبت به روی صادر شده اعتراض کرد و موضوع مورد تجدیدنظر قرار گرفت و اکنون با صدور روی نهایی، حکم اجرا شد.

گفتنی است یکی از شعارهای دوره جدید مدیریت شهری برخورد با تخلفات ساختمانی بود که این اقدام با دانه درشت‌ها آغاز شده است.

تأکید چمران درخصوص اینکه انتصابات حق قانونی شهردار است و شورا دخالتی نمی‌کندافزایش ناگهانی بودجه شهرداری تهران در سال 1400 توسط شورای قبل

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران مجتمع تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری

یاسر شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به دلیل گودبرداری غیراصولی، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحدهای خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان حادثه، ساختمان مذکور را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل شهرداری منطقه ۲، مأموران شرکت آب، برق، گاز و نیروی انتظامی دادند.

کد خبر 6087101

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • نظارت هوشمندانه بر فرایندهای پایش تخلفات ساختمانی در مشهد
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • با تخلفات کنکوری و مجازات‌های آن آشنا شوید