Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجواد فیض‌حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  تمامی جایگاه‌های CNG فعال این منطقه در جنوب آذربایجان‌غربی استانداردسازی شده و اجازه هیچ گونه فعالیتی به جایگاه هایی که موارد ایمنی را رعایت نکنند، داده نمی شود.

وی با بیان اینکه از مجموع ۵۶ جایگاه سوخت جنوب آذربایجان غربی ۲۸ جایگاه ۲ منظوره و مابقی هم تک منظوره هستند، ادامه داد: نظارت شرکت های نفتی به همراه ماموران سازمان استاندارد به صورت روزانه و مرتب از جایگاه های CNG فعال جنوب استان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب اظهار داشت: بیشترین موارد نگرانی ما در بحث امنیت مربوط به رعایت دستورالعمل های ایمنی از سوی شهروندان، شامل پیاده شدن هنگام سوخت گیری، خاموش کردن خودرو و همچنین باز بودن صندوق عقب هنگام سوخت گیری است که باید توسط مراجعه کنندگان به طور جدی رعایت شود.

به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی شامل بوکان، مهاباد، نقده، پیرانشهر، سردشت، میاندوآب، شاهیندژ و تکاب را زیرپوشش دارد.

این شرکت دارای هشت ناحیه مرکزی و ۱۰۲ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مشتمل بر جایگاه های تک منظوره سوخت مایع، جایگاه های ۲ منظوره سوخت مایع و گاز طبیعی فشرده شده، جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی و ۲۵۳ فروشندگی نفت سفید و نفت‌گاز شهری و روستایی و ۱۸ باب تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع است.

این منطقه یکی از مناطق ۳۷ گانه نفتی کشور است که وظیفه تامین و توزیع سالانه حدود یک میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی مایع و حدود ۴۰ هزار تن گاز مایع (LPG) را به عهده دارد.

همچنین این منطقه دارای یک باب انبار نفت با ظرفیت ذخیره‌سازی ۶۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی کپسول CNG جایگاه توزیع سوخت کم فروشی جایگاه های سوخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی کپسول CNG مهاباد آذربایجان غربی کپسول CNG جایگاه توزیع سوخت کم فروشی جایگاه های سوخت جنوب آذربایجان غربی فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه در سال ۱۴۰۲ از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر فرآورده فراتر رفت.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، جواد بلندی بیان کرد: همسو با افزایش ۱۱درصدی مصرف، توزیع پایدار سوخت و عبور موفق از بحران‌ها و شرایط سخت سوخت‌رسانی در اوج روزهای مسافرت و سرمای طاقت‌فرسای زمستان، این مقدار فرآورده نفتی با ۵۸ هزار و ۳۶۰ سرویس نفتکش از انبار نفت منطقه به حوزه عملیاتی تربت‌حیدریه، مناطق خراسان جنوبی و زاهدان ارسال شد.

وی افزود: حدود ۳۷۲ میلیون لیتر از این مقدار فرآورده از مبادی جنوب کشور با بهره‌گیری از ظرفیت نفتکش‌های ناوگان حمل‌ونقل منطقه منتقل و بقیه نیز با خطوط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی دریافت شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه با بیان اینکه ۲۵۵ میلیون لیتر بنزین مصرفی منطقه به‌وسیله نفتکش از انبارهای نفت بندرعباس و رفسنجان تأمین شد، گفت: منطقه تربت‌حیدریه با ظرفیت بیش از ۲۳۵ میلیون لیتر و توان حمل ۳۱۸ دستگاه نفتکش، یکی از مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است که جزو هشت منطقه فعال صادراتی کشور نیز به‌ شمار می‌رود.

منطقه تربت‌حیدریه ۶۵ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۳۳ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی دارد که در محور مواصلاتی جنوب به شمال شرق کشور میزبان حجم عظیمی از زائران علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) است.

دیگر خبرها

  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی