Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ از صبح امروز گرد و خاک نسبتا شدید و پس از آن رگبار باران بندرعباس را در بر گرفت و طی آن تردد شناورها و مسافران از اسکله شهید حقانی بندرعباس تعطیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهارداشت: فعالیت سامانه جوی منجر به وزش باد شدید جنوب شرقی در محدوده 40 کیلومتر بر ساعت 26نات و افزایش ارتفاع موج تا 150 سانتی متر حدود 5 پا و رگبار باران و رعد برق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پدیده موجب خطرناک شدن ترددهای دریایی در دریای عمان و تنگه هرمز می شود که لازم است شناورهای سبک از ترددها پرهیز کنند.

بارش شدید باران اسکله‌های قشم را تعطیل کردطوفان حاره‌ای اسکله‌های گردشگری و صیادی قشم را تعطیل کردکشتی «کروز رستوران» در اسکله بندر بوشهر پهلو می‌گیرد

محمد احمدی زاده مدیر بندر مسافربری شهید حقانی بندرعباس نیز گفت: به علت شرایط نامناسب جوی، رفت و آمد دریایی از بندر مسافربری شهید حقانی بندرعباس به قشم، هرمز و بلعکس متوقف شد و در این مدت مسافران برای سفر به قشم و هرمز می‌توانند از بندر پهل شهرستان بندرخمیر به بندر لافت رفت و آمد کنند.

وی خاطرنشان کرد: به محض عادی شدن اوضاع جوی رفت و آمدها از اسکله مسافربری شهید حقانی بندرعباس از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش تسنیم، شرایط جوی موجود در استان هرمزگان موجب شده است که مدیریت بحران استانداری هرمزگان با صدور هشدار سطح زرد جوی و دریایی از احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و آسیب به تورهای صیادی خبر دهد و بدین ترتیب تردد در مسیر رودخانههای فصلی سراسر استان ممنوع و احتمال آبگرفتگی در معابر موجود است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید حقانی بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

 رویا جهانگیری دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت گفت: به منظور گرامی داشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 جهانگیری با اذعان اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌گردد.

همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی،  معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • بارش باران و تگرگ در بخش کهورستان بندرخمیر
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم