Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@00:16:35 GMT

(عکس) دلیل شکایت پرسپولیس از امیر حسین صادقی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۱۰۰۷

(عکس) دلیل شکایت پرسپولیس از امیر حسین صادقی

امیرحسین صادقی مدافع و کاپیتان اسبق استقلال طی فصول گذشته همواره در جبهه کری خوانی و پاسخگویی تند به طیف رقیب قرار گرفته است و بار‌ها جنجال‌ساز شده است. اکنون، اما بعد از آخرین پاسخی که این مدافع اسبق در صفحه شخصی خود نسبت به اظهارات حمید مطهری قرار داده، شکایت رسمی باشگاه پرسپولیس را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی در آخرین واکنش خود به موضوع اظهارات حمید مطهری در صفحه شخصی خود نوشته بود: جناب حمیدخان مطهری مربی باشخصیت، دوست داشتنی از شما بعیده این مدل صحبت کردن. من سعی کردم لحن صحبتم طوری باشه که بی احترامی به هوادار نکنم، اما مثل اینکه شما رعایت نمی‌کنید. استاد، بحران برای تیم شما بوده ۱۵ سال یک جام آوردین. یادتونه که فیلم ساختین (مردان پرسپولیس). بقیه سالهاشم برای نیفتادن سجده شکر می‌کردین. با لابی، باج دادن به ارکان دولتی برای جذب بازیکن، قهرمانی هاتونم که خدا پدر وزیر رو بیامرزه براتون می‌گرفت. برادر به قول شما تو این ۱۰ سال ۲ جام گرفته استقلال کبیر ایران. دیگه بحث با رقیب نکنیم؟»

این اظهارات امیرحسین صادقی در صفحه رسمی‌اش که در آن اتهاماتی همراه با کری وجود دارد، اکنون باعث شده تا باشگاه پرسپولیس نسبت به آن واکنش نشان داده و شکایت رسمی خود را ثبت کرده و در انتظار روند پرونده باشد. باید دید امیرحسین صادقی با حضور در دادسرا چه واکنشی نسبت به این موضوع خواهد داشت و آیا قادر به دفاع از ادعا‌هایی که مطرح کرده خواهد بود یا خیر.

ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس امیرحسین صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!

به گزارش “ورزش سه”،  دقایقی پیش خبرگزاری فارس اعلام کرد که باشگاه گل‌گهر از افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس، برای تمرد از دستور قضایی شکایت کرده و به زودی پای مدیر سرخپوشان به محاکم قضایی باز خواهد شد.

اما این موضوع چرایی جالبی دارد و به دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر در سیرجان برمی‌گردد. به نظر بعد از این بازی اعضای تیم پرسپولیس قصد داشتند برای صرف شام به دعوت یکی از رستوران‌داران سیرجان به یک رستوران بروند.

در همین خصوص و برای تامین امنیت کاروان پرسپولیس، افشین پیروانی تقاضای پشتیبانی انتظامی از کاروان این تیم را کرده اما به او اعلام شده که به دلیل شکست گل‌گهر و جو متشنج شهر،  توصیه می‌شود که پرسپولیس شام را در سیرجان صرف نکند.

اما پیروانی که برنامه‌ریزی این موضوع را انجام داده و به عنوان مدیر تیم پرسپولیس این مسئولیت را برعهده داشت، بار دیگر درخواست تامین امنیت کاروان تیمش را مطرح  و اعلام کرد که پرسپولیس برای شام در همین رستوران خواهد بود.  

درنهایت سرخپوشان بدون مشکل راهی رستوران شدند اما حالا خبر آمده که کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر این شکایت عجیب را از مدیر باشگاه پرسپولیس انجام داده و قصد دارد او را به دادگاه بکشاند.

البته در مورد نتیجه این پرونده و چند و چون ماجرا خبر بیشتری در دست نیست  و باید دید که در روزهای آینده پیروانی چه واکنشی به این ماجرا خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • محرومیت یک جلسه‌ای حسین حسینی؛ مرادمند جریمه نقدی شد
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد