Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:43:14 GMT

نادری و زارع در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو 

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۱۰۷۱

نادری و زارع در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو 

رئیس شورای ‌اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی(‌IPU‌) از حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و تماشای بازی فوتبال بین دو تیم رئال مادرید و سویا خبر داد.

به گزارش ایسنا، احمد نادری نماینده تهران بامداد امروز عکس هایی از حضور خود به همراه رحیم زارع نماینده آباده و حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای تماشای بازی بین دو تیم رئال مادرید و سویا منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری در صفحه توییتر خود نوشت: از نزدیک‌ و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، برد زیبای رئال مادرید در مقابل سویا را شاهد بودم. مدتهای مدید بود که ورزشگاه نرفته بودم. کاش وقت بود تا مردم نگاری طرفداران رئال را انجام‌ می‌دادم. بسیار منظم، جدی، متعصب و خونگرم بودند. هیچ نشانه ای از وندالیسم (خرابکاری) ندیدم.

نادری به همراه علی نیکزاد نایب رییس مجلس و رحیم زارع نماینده آباده و مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران برای شرکت در یک صد و چهل و سومین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) به مادرید پایتخت اسپانیا سفر کرده است.

او روز گذشته نیز در توییتی دیگر نوشته بود که «دیدار با آقای خوزه ایگناسیو ایچانیز سالگادو؛ رییس IPU پارلمان اسپانیا به همراه دو نفر دیگر از اعضای پارلمان، بسیار صریح و دوستانه بود. ضمن آسیب شناسی روابط تاریخی دو جانبه، هر دو طرف تاکید بر لزوم فعال تر شدن پارلمان ها برای توسعه روابط و همچنین مبارزه با یکجانبه گرایی آمریکا داشتیم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رحیم زارع حسن قشقاوی احمد نادری اسپانيا مادرید تیم رئال مادرید ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس

جدا از حواشی داوری، اما هواداران رئال مادرید حرکتی زیبا را در برنابئو به نمایش گذاشتند.

طرفداری | دیدار جذاب رئال مادرید و بارسلونا با کامبک شاگردان آنچلوتی با نتیجه 3-2 به سوی مادریدی‌ها به پایان رسید.

این مسابقه که صحنه‌های داوری هم در آن کم نداشت، اوقات طرفداران بارسا را در اواخر نیمه اول با مصدومیت فرنکی دی یونگ تلخ کرد. در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول و در جدالی که دی یونگ با فده والورده بر سر تصاحب توپ داشتند، والورده پس از زدن توپ با دی یونگ برخورد کرد و همین امر باعث مصدومیت هافبک هلندی بلوگرانا شد.

هواداران رئال مادرید اما پس از مصدومیت فرنکی دی یونگ و وقتی که او با برانکارد از زمین مسابقه خارج شد، او را به شدت در استادیوم سانتیاگو برنابئو تشویق کردند و جلوه‌هایی زیبا از اخلاق را در زمین مسابقه به نمایش گذاشتند. با انجام تست‌های پزشکی پس از ال‌کلاسیکو باید دید که هافبک هلندی تا چه اندازه از میادین دور خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس

تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم توسط هواداران رئال مادرید در استادیوم برنابئو / ویدیو  

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • تام بریدی، نواک جوکوویچ و اندی گارسیا مهمانان ویژه رئال مادرید در ال کلاسیکو + عکس
  • بسته شدن سقف ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در بازی ال‌کلاسیکو + ویدئو
  • رئال مادرید - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!