Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی‌اصغر زاداکبری روز دوشنبه در گفت و گوی اتخصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هزاران بسیجی و اقشار مختلف مردم در هفته بسیج در مسابقات مختلف ورزشی که از سوی این معاونت برگزار شد، حضور یافته و در رشته‌های مختلف با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در ایام هفته بسیج نزدیک به یکهزار مسابقه ورزشی در گیلان انجام شد که از این تعداد، هشت مسابقه استانی در رشته‌های کاراته، تکواندو، هنرهای فردی، کونگ فو، سوارکاری، کبدی و قویترین مردان گیلان برگزار شد و همچنین تعدادی از بسیجیان کوهنورد نیز، به یکی از قلل استان قم صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت تربیت‌بدنی سپاه قدس گیلان گفت: همچنین در ایام هفته بسیج، ۹۲ مسابقه شهرستانی و ۱۶۰ مسابقه در حوزه‌ها در رشته‌های مختلف برگزار شد ضمن اینکه ۷۳۰ مسابقه ورزشی نیز در پایگاه‌های سراسر گیلان انجام شد.

زاداکبری هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین بسیجیان و آحاد مردم عنوان و بیان کرد: علاوه بر ایجاد شور و نشاط، ایجاد همبستگی و همدلی نیز دیگر ره‌آورد برگزاری مسابقات ورزشی بین بسیجیان است.

وی اضافه کرد: انجام کار گروهی که لازمه بسیجیان است و همچنین بالابردن توان جسمی نیز، از دیگر اهداف برگزاری مسابقات ورزشی بین بسیجیان می‌باشد، به خصوص در بخش کار گروهی که همواره بسیجیان توان بالایی در این بخش دارند که این توان را در مواسات و سایر مسایل اجتماعی نشان دادند.

معاونت تربیت بدنی سپاه قدس گیلان ضمن قدردانی از حمایت‌های فرماندهی سپاه استان در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی خاطرنشان کرد: خوشبختانه رقابت‌های ورزشی بسیجیان با کمترین هزینه برگزار می‌شود چون عوامل اجرایی و داوران به طور رایگان در این مسابقات حضور می‌یابند و از سوی دیگر،  تیمها و نفرات شرکت‌کننده نیز بیشترین همکاری را در برگزاری مسابقات ورزشی دارند.

در هفته بسیج که از شنبه هفته گذشته آغاز و تا جمعه ادامه داشت، در استان گیلان حدود سه هزار برنامه از سوی سپاه قدس گیلان انجام شد که حدود یکهزار برنامه در بخش ورزش و برگزاری مسابقات ورزشی بود.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشت فدراسیون های ورزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گیلان برگزاری مسابقات ورزشی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان