Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا اشرف زاده، رییس بهزیستی شهرستان بم گفت: طی اجرای طرح‌های پیشگیرانه، شامل: غربالگری بینایی و شنوایی در مجموع ۴ هزار و۲۰۰ کودک در شهرستان بم،  مورد معاینه قرار گرفتند که از این تعداد ۲۳۰ کودک به دلیل مشکلات بینایی و ۳۰۰ کودک به دلیل مشکلات شنوایی در مراحل مختلف به متخصصان امر برای معاینه دقیق‌تر و طی مراحل درمان معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای این طرح‌ها افزود: با اجرای برنامه‌های غربالگری بینایی و شنوایی از بروز معلولیت در ده‌ها کودک جلوگیری شده است.

اشرف زاده از کلیه مردم و خصوصا معلمان، پزشکان، کارشناسان، مددکاران و غیره خواست تا با تشویق مردم برای حضور در مراکز سنجش بینایی و شنوایی از معلولیت فرزندان خود پیشگیری کنند.

 انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غربالگری بینایی بهزیستی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)

سید ابوالفضل کشفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بازدید و تاکید شهردار یزد، طرح احداث میدان مذکور با هدف کاهش بار ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س) در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به آزادسازی قریب الوقوع بلوار حضرت خدیجه(س) در فاز۲ و پیش‌بینی رفع مشکلات ترافیکی آینده در محل تقاطع، این اقدام در کمتر از یک ماه آینده به اتمام می رسد.

مدیر شهرداری منطقه۴ یزد تصریح کرد: این منطقه در زمینه جمع آوری آسفالت، زیرسازی و آسفالت میدان به متراژ ۳۵۰۰ مترمربع، جدول گذاری ۵۰۰ مترطول و لوله گذاری جوی آب ۱۰۰ متر طول، ۱۸ میلیارد ریال (بدون هزینه آزادسازی املاک در مسیر اجرای طرح مذکور) برای اجرای این پروژه هزینه کرده است.

کشفی ضمن عذرخواهی از همشهریان ساکن در این منطقه به واسطه تاخیر در اجرای پروژه به دلیل بارش نزولات آسمانی و اختلال در رفت و آمد آنها یادآور شد: این پروژه به‌زودی به اتمام می رسد.

کد خبر 6063176

دیگر خبرها

  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • رفع مشکلات ترافیکی و ایمن سازی جاده کندوان تا پایان دولت سیزدهم
  • ۵ عارضه جانبی خطرناک ایبوپروفن؛ از خونریزی معده تا مشکلات باروری
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • مشکلات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کردستان
  • اقدامات پیشگیرانه در تصادفات جرحی استان سمنان تشدید شود
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • مشکلات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کردستان+فیلم