Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی لطفی روز دوشنبه در نشست خبری، افزود: برگزاری این کارگاه در سلامت اجتماعی شهروندان بسیار مهم است و نقش موثری در ابعاد سلامت جسمی و روانی و نشاط اجتماعی و شادابی جامعه دارد.

وی اضافه کرد:این کارگاه با همکاری سازمان مردم نهاد مدیران موفق فردا به صورت پایلوت در استان و سپس در استان های دیگر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: پیش از این، رویداد ملی دانش افزایی مشاوران و مراکز مشاوره ازدواج در استان از ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه در قزوین برگزار شد.

لطفی افزود: هزار و ۸۰۰ نفر به صورت مجازی و ۱۸۰ نفر به صورت حضوری در این رویداد حضور یافتند و با نظرات و دیدگاه های مدرسان و متخصصان این حوزه آشنا شدند.

وی گفت: تا به امروز ۶ مجوز مراکز مشاوره توسط اداره کل ورزش و جوانان استان صادر شده و چشم انداز ما برای سال جاری صدور هفت مجوز است که در صورت صدور یک مجوز دیگر این هدف محقق خواهد شد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: شبکه سلامت اجتماعی در کنار شبکه های امداد و نجات و رسانه و تولید محتوا فعالیت دارد که با توجه به گستردگی آسیب های اجتماعی، اهمیت این شبکه برجسته تر است.

وی گفت: تاکنون ۷۳ سازمان مردم نهاد در استان مجوز فعالیت دریافت کرده اند و در حوزه سلامت اجتماعی یک سازمان مردم نهاد فعالیت دارد و پنج سمن فعال در حوزه ورزش در این زمینه انتخاب و گزینش شده اند.

۹۳۳ سمن کشوری برای حضور در شبکه سلامت اجتماعی تایید شده اند

دبیر شبکه سلامت اجتماعی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور نیز در این جلسه گفت: هزار و ۱۳۴ سمن شرایط حضور در شبکه را دارند که ۹۳۳ مورد آنها تایید شده اند.

جعفر میزوجی افزود:۳۳۰ سمن عضو شورای مرکزی شبکه سلامت اجتماعی کشور هستند و این شبکه در ۳۰ استان راه اندازی شده و در ۲۰ استان نیز شبکه شهرستان ها به صورت کامل شروع به فعالیت کرده است.

وی گفت: شبکه سلامت از مهر ۹۹ شروع به فعالیت کرده و اسفندماه سال گذشته اولین انتخابات سراسری خود را برگزار کرد.

این مسوول با اشاره به برگزاری اولین کارگاه ملی شبکه سلامت اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور از هشتم تا ۱۱ آذرماه به صورت حضوری و مجازی در استان، افزود: این کارگاه در دو روز کامل با حضور مدرسان کشوری برگزار می شود و روسای شبکه های سلامت اجتماعی بعد از سپری کردن دوره آموزشی، فعالیت های رسمی خود را در استان خود آغاز می کنند.

میزوجی افزود:سایت شبکه سلامت اجتماعی شروع به کار کرده و این شبکه در هر حوزه ای می تواند ورود کند و هدف آن سالم سازی اجتماعی است.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان استان قزوین بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان استان قزوین آسیب های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان استان قزوین بهداشت و سلامت شبکه سلامت اجتماعی مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد

رامین نارویی مدیرعامل انجمن سرای امید و همدلی حامی کودکان سیستان و بلوچستان گفت: شخصیت دوران کودکی همانند پی یک ساختمان بوده، بنابراین زمانی می‌توانیم روی یک پی ساختمانی بنا کنیم که مستحکم باشد، در واقع تربیت یک فرآیند است که باید حتما از دوران کودکی شکل بگیرد.

وی اظهارداشت: نقش پدر و مادر در شکل گیری شخصیت، رفتار و احساسات کودکان بسیار موثری و تعیین کننده است.

لیلا سایگانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: انجام کار‌های فرهنگی و آموزشی، سبب ارتقای شاخص‌های آگاه سازی، شناسایی و پرورش استعداد‌ها و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

در پایان ضمن تجلیل از کودکان نمونه خاش، از مسوولان و حامیان حقوق کودکان و خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود