Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله ویسی در خصوص وضعیت خیبر خرم آباد صحبت هایی را بیان کرده است

عبدالله ویسی می گوید امکانات تیم خیبر خرم آباد فراتر از لیگ یک است.

به گزارش طرفداری، عبدالله ویسی درباره شرایط تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد به تسنیم گفت:

پس از قطع همکاری خیبر با محسن عاشوری، عبدی (مالک باشگاه خیبر) با من تماس گرفت و درخواست کرد که به تیم بازگردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابطه صمیمی و دوستانه‌ای با عبدی دارم و نمی‌شد که به او «نه» بگویم. شناخت خیلی خوبی از خیبر و بازیکنان تیم داشتم و تصمیم گرفتم این مسئولیت را قبول کنم که از این بابت خوشحال هستم.

وی با تمجید از شرایط تیم خیبر خرم‌آباد تصریح کرد:

بازیکنانی که ابتدای فصل به خیبر آمدند، باکیفیت هستند و تجربه حضور در لیگ برتر را دارند. تمام تفکر ما، صعود به لیگ برتر است و بازیکنان را نیز با این تفکر آماده کردیم. این ذهنیت را به آنها القا کرده‌ایم و تلاش خود را می‌کنیم. امیدوارم اتفاقات فوتبالی به نفع ما رقم بخورد.

سرمربی خیبر خرم‌آباد در مورد صعود شاگردانش به مرحله چهارم جام حذفی و هدف خیبر در این رقابت‌ها بیان کرد:

ما پنج بازیکن اصلی خود را به همدان نبرده بودیم و از مهره‌هایی استفاده کردیم که کمتر بازی کرده‌اند. در جام حذفی برای هر مرحله هدف‌گذاری می‌کنیم و می‌توانیم در این مسابقات شگفتی‌سازی کنیم. سال گذشته به جمع هشت تیم برتر رسیدیم که در یک چهارم نهایی از خیبر جدا شدم و از ملوان شکست خوردیم.

ویسی راجع به قضاوت داوران در لیگ دسته اول و اینکه پیش از این به سر و صدای نیمکت تیم‌ها معترض بود گفت:

اگر داوران قدرتمند رفتار کنند، نیمکت تیم‌ها کنترل می‌شود و بازی‌های خیلی خوبی می‌بینیم. داور بازی با شهرداری همدان قضاوت باکیفیتی داشت و با اینکه دو تیم اعتراضاتی داشتند، داور بر صحنه‌ها مسلط بود. فکر نمی‌کردم تیم شهرداری اینقدر تمیز بازی کند.

وی با انتقاد از برخی مربیان لیگ یکی خاطرنشان کرد:

وقتی یک مربی از روی نیمکت بلند می‌شود و بازیکنش حرفی به داور می‌زند، شأن فوتبال ما زیر سوال می‌رود. امیدوارم کمیته داوران، بهترین چیدمان را داشته باشد و نترسد. فصل گذشته چهار مربی تیم حریف اخراج شدند و بازیکنان این تیم هم به داور فحاشی کردند. این کار در شخصیت فوتبال ما نیست و داوران ما باید شهامت لازم را داشته باشند. آنها نباید تفاوتی میان بازیکنان و مربیان مختلف قائل شوند و هر کسی که بی‌مورد اعتراض می‌کند، باید اخراج شود.

سرمربی خیبر، اعتراضات مربیان برای تأثیرگذاری روی داوران را بدعتی بسیار بدی دانست و بیان کرد:

مربیانی که در کنار زمین سر و صدا می‌کنند و مربیانی که سالم کار می‌کنند، شناخته شده هستند. اگر یک مربی جنجال‌ساز کارت زرد بگیرد، اتفاقی رخ نمی‌دهد و باید چهار ماه محروم شود.

ویسی در مورد امکانات نماینده استان لرستان اظهار داشت:

خیبر فصل گذشته نخستین سال حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کرد و تجربه خوبی به دست آورد. امسال اما باشگاه کمپ و زمین اختصاصی دارد و بازیکنان بسیار خوبی به خدمت گرفته است. خیبر کارهای حرفه‌ای انجام می‌دهد و از لحاظ لجستیکی بالاتر از لیگ دسته اول است.

وی درباره جدایی خود از باشگاه فولاد خوزستان که از دیدگاه ابراهیم میرزاپور اتفاقی غیرفنی بود گفت:

فولاد تیم شهرم است و به آن علاقه‌مند هستم. دوست داشتم روزی مربی این تیم شوم که طی مدتی کوتاه به این جایگاه رسیدم. مرا به هر دلیلی اخراج کردند و خودم شوکه شدم. با این حال اکنون به خیبر فکر می‌کنم و از صمیم قلب برای فولاد آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی خیبر خرم‌آباد راجع به وضعیت مدعیان قهرمانی لیگ برتر و اُفت مقطعی تیم‌هایی چون استقلال و پرسپولیس تصریح کرد:

نساجی و مس رفسنجان بازی‌های زیبایی ارائه می‌کنند و تیم‌های باکیفیتی هستند. گل‌گهر تیم بسیار خوبی است و سپاهان، استقلال و پرسپولیس گل سرسبد لیگ محسوب می‌شوند. تیم‌های فوتبال در ابتدا، میانه یا انتهای فصل به بحران می‌روند و دیدیم آرسنال پس از پنج هفته ناکامی، در هفت مسابقه متوالی پیروز شد. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و نباید به آن دامن زد.

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان حمایت راموس از پیروزی مسی در رقابت توپ طلا یک روحانی از قم در تیم داوری بازی امروز پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان سردبیر فرانس فوتبال: تنها انگیزه رونالدو این است که نسبت به مسی توپ طلاهای بیشتری داشته باشد برترین های قرن با فریدون موسوی: برای انتخاب هافبک ها در تیم قرن دچار افسردگی می شوم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خیبر خرم آباد عبدالله ویسی لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟

ثانیه‌های پایانی نیمه اول ملوان و سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران در حالی با نتیجه یک بر صفر دنبال می‌شد که رامین رضائیان روی اعتراض به تصمیم حسین ظهیری کمک داور مسابقه و توصیه‌ای که او به مرتضی منصوریان داور مسابقه داشت، با کارت زرد جریمه شد، تا در کنار نتیجه که سپاهانی‌ها به شدت از آن ناراحت بودند، خبر تلخ دیگری هم خیلی زود دست به دست شود و آن هم محرومیت رامین رضائیان از بازی بعدی مقابل پرسپولیس به دلیل ۴ کارته شدن بود.

در واقع شاید اگر سپاهان در بازی بعدی با تیمی غیر از پرسپولیس بازی داشت، محرومیت رامین رضائیان اینقدر مورد توجه قرار نمی‌گرفت، اما بلافاصله بسیاری از رسانه‌ها به آن پرداختند.

پس از پایان مسابقه نیز در نشست خبری از مورایس درباره محرومیت رضائیان در بازی با پرسپولیس پرسیدند که سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به آن ابراز بی اطلاعی کرد و تاکید داشت که این موضوع باید بررسی شود.

به همین جهت در پایان مسابقه تماسی با رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان داشتیم که او محرومیت رضائیان را تکذیب کرد و بیان داشت که ستاره ملی پوش طلایی‌پوشان با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ کارته شده و منعی برای حضور مقابل پرسپولیس در هفته بعدی مسابقات لیگ برتر که پس از برگزاری مسابقات جام حذفی انجام می‌شود، ندارد.

در واقع رامین بسیاری از سایت‌های ورزشی تا پیش از بازی برابر ملوان ۳ کارت زرد به نام رضائیان ثبت کرده‌اند که مقابل پرسپولیس، آلومینیوم و نساجی مازندران بوده است، اما رضا فتاحی می‌گوید مدافع راست سپاهان در مصاف با آلومینیوم که تیم مورایس سه اخراجی داشت و کارت‌های زیادی از سوی وحید کاظمی در این مسابقه داده شد، کارتی دریافت نکرده است.

با این وصف رضائیان با دریافت کارت زرد مقابل ملوان در انزلی ۳ کارته شد و منعی برای بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر ندارد.

منبع: ورزش سه

tags # رامین رضائیان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک