Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان بخشدار پیرسلمان از آغاز حفاری و لوله گذاری پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی صادق آباد خبر داد.

محمود فیروزبخت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هم اکنون حفاری و لوله‌گذاری پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی صادق آباد به طول یک کیلومتر با اعتباری افزون بر ۸۰۰ میلیون تومان در حال انجام است.

وی پیشرفت فیزیکی این طرح را ۵۰ درصد برشمرد و افزود: در این طرح با توجه به پیگیری‌های مستمر و پی در پی بعمل آمده در سالجاری، با اقدام به‌موقع مدیریت شرکت آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد دغدغه اهالی چهار روستای صادق آباد، پیریوسف، گاودار و کوانج از توابع بخش پیرسلمان که در چند ساله گذشته در رابطه با  تامین آب شرب با مشکل مواجه بودند مرتفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتمام پروژه احداث کانال سنگی در روستای گنجه

فیروزبخت در ادامه با اشاره به اتمام پروژه احداث کانال سنگی روستای گنجه هم تصریح کرد: پروژه احداث کانال سنگی در روستای گنجه از توابع بخش پیرسلمان به منظور  هدایت آب‌های سطحی و روان آب‌ها در زمان بارش و مواقع بحرانی به خارج روستا تکمیل و به پایان رسیده است .

وی گفت: این کانال با سنگ چینی دیواره  ۱۰۰مترمکعب به  طول ۵۰ متر از محل اعتبارات دهیاری  روستای گنجه به منظور رضایت اهالی و جلوگیری از ایجاد سیلاب در این روستا در کوتاهترین زمان احداث شده است. 

فیروزبخت در ادامه خاطر نشان کرد: روند بهسازی و جدول گذاری در معابر ورودی روستای صادق آباد از توابع بخش پیرسلمان به طول ۳۰۰ متر از محل اعتبارات دهیاری در حال اجراست.

اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون در شهر آجین

بخشدار پیرسلمان در ادامه از اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون در شهر آجین خبر داد و یاد آور شد: به استناد مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در بخش پیرسلمان در قالب سه تیم بطور همزمان و حضور در محله‌های مختلف شهر آجین بصورت خانه به خانه  انجام واکسیناسیون بصورت گسترده برای جامعه هدف واجد شرایط در حال اجراست .  

فیروزبخت تاکید کرد: از اهالی بخش پیرسلمان که به هر دلیل تاکنون موفق به تزریق واکسن نشده‌اند درخواست داریم تا سریعا به مراکز درمانی مراجعه و نسبت به تزریق واکسن به منظور حفظ سلامت خود، خانواده و افراد جامعه اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها بخش پیرسلمان اسدآباد مجتمع آبرسانی خط انتقال آب بهسازي واکسناسیون بخش پیرسلمان روستای گنجه صادق آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، به زودی پروژه احداث تأسیسات و خط لوله ۱۴ اینچ تبریز - خوی و ارومیه وارد فاز بهره‌برداری می‌شود.

این پروژه، شامل احداث خط لوله ۱۴ اینچ تبریز به ارومیه از طریق شمال دریاچه ارومیه، خط انشعاب ۱۰ اینچ خوی، احداث تلمبه‌خانه‌های تبریز و سلماس، و پایانه‌های ارومیه و خوی است که با هدف انتقال انواع فرآورده‌های نفتی به ظرفیت روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه طراحی شده است.

پیشرفت کلی این طرح که در قالب تأمین کالا و اجرا (PC) با مدیریت شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران به اجرا در آمده، ۹۹.۲۲ درصد بوده و هم‌اکنون در مرحله نهایی و آماده‌سازی جهت تحویل به بهره‌بردار قرار دارد.

طول این خط در حد فاصل تبریز به ارومیه حدود ۲۲۰ کیلومتر و طول انشعاب آن حدود ۳۷ کیلومتر است.

شایان ذکر است که تولید و تأمین کالا و تجهیزات به کار رفته در این پروژه، بر عهده شرکت‌های داخلی بوده و زمینه اشتغال سالانه ۱۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.

کد خبر 6085536 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • اصلاح شبکه آبرسانی روستای گیروناویک شهرستان خوی