Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@18:12:51 GMT

گلایه سرمربی پورتو از طارمی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۱۴۵۶

به گزارش جام جم آنلاین، تیم فوتبال پورتو در هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال به مصاف ویتوریا گیمارش رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم 89 دقیقه برای پورتو بازی کرد ولی نتوانست گلی بزند و پاس گلی بدهد. سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو بعد از این بازی از رفتار متناقض ستاره ایرانی‌اش انتقاد کرد و گفت: این طبیعی است که شما در برخی از اوقات نگرانی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی گذشته برای طارمی چندین فرصت برای شوت زنی ایجاد شد ولی شوت نزد و در این دیدار هم در چند موقعیت باید پاس می داد که شوت زد. وی افزود: طارمی در اوقاتی که باید خودخواه باشد و شوت بزند، نفش فداکار را بازی می کند و پاس می‌دهد و برعکس او وقتی که باید فداکار باشد، شوت می‌زند.

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو لژیونرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند

سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شرکت کرده و پاسخگوی خبرنگاران شدند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران فردا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان می‌رود.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست پیش از این بازی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد. ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش قطعی شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند. آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند. بازی فردا، بازی جذابی است و با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

خوزه اوناسیو لوپز، سرمربی تیم ملی ازبکستان نیز در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: می‌دانیم که قرار است مقابل چه تیم بزرگ و باکیفیتی بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است. آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • فیلم| چرا ورزشکاران از فیلم «پرویزخان» گلایه داشتند؟/ نظر دختر سرمربی معروف در مورد «پرویزخان»
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد