Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  محمدعلی صلواتی معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان   با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی و ۶ هزار کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان وجود دارد، اظهار داشت: روزانه ۵۴ میلیون تن کالا و ۱۲ میلیون مسافر در این محور‌ها تردد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تعداد تردد در استان اصفهان را ۱.۱ میلیون تردد اعلام کرد و گفت: برای بررسی تخلفات رانندگان در محور‌های اصلی استان اصفهان ۱۴۷ سامانه فعال وجود دارد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه همچنین ۱۰ ایستگاه توزین حین حرکت در جاده‌های استان اصفهان فعال است، تصریح کرد: درصدد افزایش تعداد این سامانه درمحور‌های استان اصفهان هستیم.

فعالیت ۱۴۶ پایگاه تردد شمار در اصفهان

وی با اشاره به اینکه ۳۹ سامانه نظارت تصویری در جاده‌های استان اصفهان فعال است، ادامه داد: ۱۴۶ پایگاه تردد شمار نیز در جاده‌های استان اصفهان فعال است.

صلواتی با اشاره به اینکه تامین اعتبار برای سامانه‌های نظارت تصویری کار سختی است چرا که این سامانه‌ها بسیار گران است، گفت: برای پوشش کامل تصویری استفاده از دوربین‌های عکاسی را در دستور کار داریم تاکنون ۳۰ دوربین در سطح جاده‌ها نصب شده و هر پنج دقیقه یکبار از جاده‌ها عکس می‌گیرند.

وی با بیان اینکه اضافه تناژ در محور‌های استان اصفهان آسیب‌زا است، تصریح کرد: برای این امر تفاهم‌نامه‌ای را با دادستان داشته‌ایم که اضافه تناژ در صورت تکرار به عنوان جرم کیفری بررسی شود.

۴۵ هزار راننده باری در استان اصفهان فعال است
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه ۴۵ هزار راننده باری در استان اصفهان داریم، تصریح کرد: طی یک سال گذشته بیمه تکمیلی هم برای این رانندگان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در بحران شیوع کرونا تعدادی از رانندگان مسافری ما به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی در بخش بار مشغول کار شدند و این امر ما را با کمبود راننده مسافر رو به رو کرده است.

صلواتی با بیان اینکه کمیته ایمنی راه‌ها در استان اصفهان به صورت منظم برگزار و از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰ مصوبه داشته است، افزود: سعی ما درگیر کردن همه نهاد‌ها برای حضور در این کمیته است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل جاده ای حمل و نقل استان اصفهان فعال استان اصفهان استان اصفهان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای مازندران. گفت: حجم ریزش سنگ‌های نسبتا بزرگ که پس از بارندگی شب گذشته و روز سه شنبه دربخش لاریجان شهرستان آمل باعث سرازیر شدن شن و ماسه کوهی به سمت حاشیه جاده و پرت شدن سنگ‌های بزرگ در حدفاصل کیلومتر ۳۵ تا ۵۵ جاده هراز شد.   کوروش روشن افزود: با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده در حال جمع‌آوری است.

وی با اشاره به اینکه در پی ریزش سنگ باعث خسارت زیاد به خودروی سواری سمند که بدون توجه به اعلام محدودیت بسته بودن جاده اقدام به حرکت در مسیر آمل به تهران بود، بروز این حادثه شد، ادامه داد: خوشبختانه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز با بیان اینکه جاده هراز در حال حاضر به صورت محدود برای تردد باز است، افزود: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، باعث شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده منجر می‌شود.

روشن از رانندگان عبوری از جاده کوهستانی هراز درخواست کرد با سرعت مطمئنه در طول مسیر این جاده حرکت کنند تا در صورت وقوع حوادث پیش‌بینی نشده امکان واکنش وجود داشته باشد.    ترافیک عادی درمسیرتهران رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز تردد خودرو‌ها درجاده هراز را روان و عادی اعلام کرد و از رانندگان و مسافران درخواست کرد، باتوجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفر‌های غیر ضروری در این جاده خوداری کنند.

بیش از ۱۰۵ کیلومتر از مسیرجاده هراز از آمل تا آُستان مقدس امامزاده هاشم (ع) و به سمت تهران درحوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد
  • رکود جدید در حمل ونقل ترانزیت جاده‌ای ثبت شد
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است