Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین رونمایی از تقریظ فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) بر گزارش عملکرد ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش اعزامی به اقیانوس اطلس با حضور جمعی از مسئولان عالی‌رتبه لشکری و کشوری در سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش برگزار شد.

به گزارش برنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی،  آئین رونمایی از تقریظ فرمانده معظم کل قوا بر گزارش عملکرد ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعزامی به اقیانوس اطلس، امروز دوشنبه با حضور جمعی از فرماندهان ارشد نظامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، سردار سرتیپ بسیجی شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ واحدی فرمانده نیروی هوایی در این مراسم حضور داشتند.

امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، سردار سرتیپ پاسدار شکارچی معاون محترم فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح،  امیر سرتیپ فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، سردار سرتیپ شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، امیر دریادار خانزادی دستیار فرمانده کل ارتش در امور راهبردی از دیگر مقاماتی بودند که رد آیین رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر این گزارش حضور داشتند.

متن تقریظ فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) به شرح زیر است:

«امیر فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ اجرای ماموریت اقیانوس پیمای ناوگروه ۷۵، همراه با موفقیت کامل، مایه افتخار است. این اقدام شایسته، به نداجا، به ارتش و به کشور عزت بخشید. از فرماندهان، کارکنان و همه دست‌اندرکاران این ماموریت به گونه شایسته تقدیر کنید. نداجا آمادگی‌های حرفه‌ای و فنی و علمی خود را باز هم افزایش دهد. موفق باشید».

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اقیانوس وزیر فرهنگ و ارشاد معاون فرمانده نیروی دریایی تبلیغات مقام معظم رهبری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی از تقریظ معظم کل قوا ناوگروه ۷۵ امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرتیپ حیدری: آمادگی پاسخ به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را داریم

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: ۲۹ فروردین روز تولد ارتش انقلابی و اسلامی کشورمان است و ما در این روز با نثار گل با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در روز ۲۹ فروردین برگزار می‌شود، ادامه داد: ارتش در این ایام برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده و گوشه‌هایی از اقتدار، توانمندی و خودکفایی خود را در قالب رونمایی‌ها به نمایش می‌گذارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه درباره آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح افزود: مهمترین وجه تمایز نیروهای مسلح کشورمان با نیروهای مسلح کشورهای دیگر در ولایتمداری و ولایت‌پذیری است.

سرتیپ حیدری با بیان اینکه فرهنگ خودکفایی در نیروهای مسلح نهادینه شده است، گفت: نیروهای مسلح کشورمان بر خودکفایی و با نگاه به توانایی داخل تاکید دارد.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۳ رسته دفاعی که چرخه دفاع کشور را از حیث دفاع زمینی تشکیل می‌دهد ذره‌ای به بیگانگان محتاج نیستیم و دارای استقلال کامل و خودکفا هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح کشورمان در همه عرصه‌ها توانستند روی پای خود ایستادن را به منصه ظهور برسانند، درباره توانمندی نیروهای مسلح عنوان کرد: آمادگی داریم به هر گونه تهدیدی در هر سطح و مقطعی در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ دهیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مدرسه علمیه مروی
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از‌ خانه عنکبوت است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • سرتیپ حیدری: آمادگی پاسخ به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را داریم
  • ارتش فدای ملت ایران است/ اثبات وفاداری با تقدیم ۴۶ هزار شهید