Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، منصور خادمی مدیر فنی مراکز معاینه فنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه هم اکنون ۷ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک با ۱۱ خط در حال ارائه خدمات به شهروندان اصفهان هستند، گفت: یک مرکز معاینه فنی خودور‌های سنگین و نیمه سنگین در بلوار فرزانگان، روبروی باغ فدک در حال ارائه خدمات به خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین درون و برون شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هنوز مرکزی برای معاینه فنی موتورسیکلت در اصفهان نداریم، اما راه اندازی مرکز معاینه فنی موتورسیکلت نیز در دستور کار است و فراخوان احداث مرکز معاینه فنی موتورسیلکت داده شده است.

مدیر فنی مراکز معاینه فنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه درحال حاضر مراکز معاینه فنی خودور‌های شهر اصفهان خلوت است و میزان مراجعان نسبت به سال قبل کاهش داشته، گفت: به صورت میانگین روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ دستگاه به مراکز معاینه فنی مراجعه می‌کنند که آمار مراجعه نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد کاهش دارد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه نوبت دهی مراکز معاینه فنی خودرو در اصفهان، گفت: برای جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و پیشگیری ابتلا به کرونا، هم اکنون شهروندان می‌توانند به صورت آنلاین نوبت معاینه فنی دریافت کنند و در روز و ساعت مشخص شده به سه مرکز معاینه فنی جی، ارغوانیه و شفق که امکان نوبت گیری آنلاین وجود دارد مراجعه کنند.

خادمی با بیان اینکه نظارت بر مراکز معاینه فنی خودرو بر عهده ستاد‌های معاینه فنی همان شهر است، تصریح کرد: اعضای ستاد معاینه فنی شامل رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، رئیس پلیس راهور شهرستان، رئیس ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهرداری و معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان است که کارگروهی برای نظارت بر مراکز معاینه فنی تشکیل می‌دهند.

وی به بازدید‌های مستمر از عملکرد مراکز معاینه فنی در شهر اشاره و خاطرنشان کرد: با نظارت تصویری بر مراکز و بازدید‌های سرزده و حضوری، مراکز معاینه فنی به طور کامل تحت نظارت هستند. ضمن اینکه اگر شهروندان تخلف و شکایتی داشته باشند می‌توانند با تلفن پاسخگویی به شکایات که در هر مرکز وجود دارد تماس بگیرند و تخلف‌های احتمالی را گزارش دهند و ما نیز به شدت برخورد می‌کنیم.

مدیر فنی مراکز معاینه فنی شهرداری اصفهان به شهروندان توصیه کرد اعتبار معاینه فنی خودرو‌های خود را چک کنند  گفت: اگر اعتبار معاینه فنی خودرو گذشته باشد دوربین‌های سطح شهر به صورت روزانه اعمال قانون می‌کنند و شهروندان مشمول جریمه می‌شوند.

وی همچنین از شهروندان خواست قبل از اینکه مراکز معاینه فنی با هشدار‌های پلیس راهور شلوغ شود مراجعه و در حداقل زمان ممکن معاینه فنی خودرو‌های خود انجام دهند، چون در روز‌های سرد پاییز و زمستان با وارونگی و آلودگی هوا مواجه هستیم که همه مسئول هستیم و باید به کاهش آلودگی هوای شهر کمک کنیم.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاینه فنی خودرو نوبت دهی اینترنتی شهرداری اصفهان معاینه فنی خودرو مراکز معاینه فنی مرکز معاینه فنی شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسؤولان قضائی دادگستری استان تهران در اقدام عملی پس از ابلاغ سند تحول و تعالی قوه قضائیه و در اجرای مبحث هشتم نظام مدیریتی اجرای برنامه تحول با موضوع ارتباط با مردم در اولین برنامه ملاقات مردمی سال ۱۴۰۳ در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) حضور یافتند.

حاجی رضا شاکرمی، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: در این ملاقات مردمی که به صورت چهره به چهره و با هدف تکریم ارباب رجوع، نظارت بهتر بر امور قضائی اصحاب پرونده و بررسی و شناخت دقیق‌تر مطالبات و مشکلات آنان برگزار شد، ۱۶ نفر از مسئولان قضائی استان تهران با ۳۱۲ نفر از مراجعه‌کنندگان ملاقات کرده و به بررسی مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها پرداختند.

وی در ادامه افزود: در ملاقات‌های مردمی دستگاه قضائی استان، ضمن استماع مستقیم و بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضائی مراجعه‌کنندگان، دستورات لازم در جهت رفع مسائل در چارچوب قوانین صادر می‌شود.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضائی استان در این رابطه راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

گفتنی اس؛ ت متقاضیان می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسؤولان قضائی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

کد خبر 6080529

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد
  • کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی