Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سردار محمد تقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای شمال غرب کشور در دیدار با استاندار کردستان عنوان کرد: امیدوارم با تدابیر اقتصادی موثر و کارآمد و رسیدگی به همه شهرستان ها، شاهد محرومیت زدایی از چهره استان کردستان و سرزمین مجاهدت‌های خاموش باشیم.

اوصانلو با تبریک انتصاب دکتر زارعی کوشا به عنوان استاندار کردستان و نماینده عالی دولت مردمی در استان گفت: بی گمان این انتخاب امید به آغاز حرکتی تازه و پرنشاط در جهت توسعه و تعالی همه جانبه را زنده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: کردستان دارای استعداد‌ها و پتانسیل‌های فراوانی برای توسعه و پیشرفت است و باید از همه این ظرفیت‌ها به طور کامل استفاده شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرومیت زدایی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است که الحمدالله در دور دوم سفر ریاست جمهور به استان اعتبار مطلوبی در نظر گرفته شد و برنامه های ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیدار با آیت الله میرباقری، منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: فضای بسیار مطلوبی در سطح استان وجود دارد و همدلی، وحدت، انسجام و صمیمیت موجود در سطح استان بسیار ارزشمند است. 

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان افزود: الحمدالله سفر دور دوم ریاست جمهور به استان به بهترین شکل ممکن برگزار شد و رضایتمندی شخص رئیس جمهور و هیات دولت را به همراه داشت. 

وی افزود: آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور در سفر به استان تاکید کردند که وحدت و امینت استان مثال زدنی است و الحمدالله مصوبات دور اول به گونه‌ای پیگیری شد که ما شرمنده مردم نشدیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: آیت الله شاهچراغی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، عبد صالح خدا بوده و برای استان منشأ خیر و برکت هستند. 

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته در حوزه عفاف و حجاب جزو استان هایی هستیم که کمترین دغدغه را داریم. 

وی اضافه کرد: کسب رتبه برتر در رشد اقتصادی، اقدامات مطلوب در حوزه عمرانی، کاهش تورم، احیا واحد های راکد و سایر موارد از جمله دستاوردهای استان است. 

هاشمی تصریح کرد: در حوزه تخصیص اعتبار در راستای خدمت رسانی مطلوب، با توجه به وسعت استان و پراکندگی جمعیت و تردد بالای مسافران و زائران، نیازمند توجه ویژه حتی به صورت ملی هستیم. 

وی به کمبود منابع آبی در استان پرداخت و گفت: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است که الحمدالله در دور دوم سفر ریاست جمهور به استان اعتبار مطلوبی در نظر گرفته شد و برنامه های ویژه در دستور کار قرار گرفت. 

استاندار سمنان ضمن اشاره به اقدامات در حال انجام در حوزه کاهش تصادفات جاده‌ای، عنوان کرد: استان سمنان در بحث فرزند آوری و همچنین جمعیت یکی از استان های پیر کشور است که در وضعیت بحرانی جمعیت قرار گرفته و در راستای توجه به این مهم اقدامات در قالب ستاد جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با جدیت در حال انجام است. 

استاندار سمنان در پایان گفت: نگاه ما به صورت متوازن به تمام استان است و توسعه متوازن را حتی در بحث بکارگیری نیروهای انسانی نیز مَد نظر قرار دادیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم