Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس در پیام تبریکی به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین را تبریک گفت و بر ادامه حمایت مینسک از تلاش‌های فلسطین برای صلح تأکید کرد.

لوکاشنکو تأکید کرد: ما قادریم در آینده امکانات همکاری دوجانبه در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی و دیگر زمینه‌ها برای ملت بلاروس و ملت فلسطین را به طور کامل محقق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!

بلاروس اجازه پخش دیدارهای جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ بدون نیاز به دریافت مجوز اتحادیه فوتبال این قاره (یوفا) را داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزارت اطلاع‌رسانی بلاروس با قطعنامه شماره 6 خود فهرست دارندگان حق پخش و چاپ را اضافه کرد که محتوای آنها بدون کسب اجازه قابل استفاده است.

اظهارات غیرمنتظره رئیس یوفا درباره روسیه

بر اساس این سند، فهرست دارندگان حقوق تعریف شده برای سال 2024 که ساکن کشورهای «غیر دوست» هستند و استفاده از محتوای خود را در بلاروس ممنوع کرده یا رضایت نداده‌اند، گسترش یافته است. اکنون اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به این فهرست اضافه شد و پخش دیدارهای یورو 2024 بدون موافقت این اتحادیه در بلاروس مجاز است.

هفدمین دوره جام ملت‌های اروپا از 25 خرداد با حضور 24 به میزبانی آلمان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • تأکید بن زاید و گوترش بر مهار تنش‌ها در منطقه