Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی از کشف ۲۲۸ دستگاه خودرو و ۱۲۶ دستگاه موتورسیلکت در آبان ماه سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمد قنبری ضمن تشریح اجرای دومین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل‌نقلیه، اظهار کرد: این طرح با هدف شناسایی و بازداشت سارقان وسایل‌نقلیه در آبان ماه سال جاری در استان‌های هدف به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی افزود: در طول مدت اجرای طرح، 228 دستگاه خودرو و 126 دستگاه موتورسیلکت به همراه 2 هزار و 596 قلم لوازم و محتویات خودرو کشف و تعدادی از سارقان که بیشتر آنها سابقه‌دار بودند، نیز دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افزایش 90 درصدی سطح کشفیات لوازم و محتویات خودرو نسبت به طرح قبلی، تصریح کرد: دلایل متعددی در موفقیت این طرح نقش داشته است که از جمله آن می‌توان به همکاری مناسب عوامل تجسس کلانتری‌ها و تعامل سازنده صنوف اشاره کرد.

وی همچنین کنترل بازارهای غیررسمی خرید و فروش کالا را گام مهمی در قطع زنجیره سرقت دانست و تأکید کرد: در صورتی که سارق نتواند کالای سرقتی را به فروش برساند و هرگونه امکان خرید و فروش از مالخر نیز سلب شود، عملاً آمار وقوع سرقت نیز کاهش می‌یابد.

قنبری خاطرنشان کرد: انجام اقدامات مقابله‌ای در برخورد با سارقان خودرو و خریداران اموال مسروقه ادامه داشته و نتایج آن به طور مستمر به عموم مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لحظه رویارویی سارقان با پلیس حین سرقت منزل

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر از انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در بندر گناوه خبر داد و گفت: با دستگیری متهمان، به سرقت چند انبار کالاهای ملوانی و منازل در شهر گناوه اعتراف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر گناوه، سردار سهام صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر و قدردانی از مشارکت مردم در برخورد با ناهنجاری اجتماعی اظهار داشت: پلیس به‌صورت شبانه‌روزی در بخش‌های مختلف به جامعه هدف خدمات ارائه می‌کند. در پی سرقت میلیاردی از انبار کالاهای ملوانی و منازل شهروندان گناوه موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی یکی از سارقان در این عملیات خاطرنشان کرد: با بررسی و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی سرنخ‌ها از این سرقت‌ها به دست آمد که با پیگیری دقیق و حساب شده هویت یکی از سارقان حرفه‌ای دخیل در این سرقت شناسایی شد.پس از هماهنگی قضایی متهم در یک عملیات منسجم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی کاملاً فنی به همکاری یک نفر دیگر از سارقان اعتراف کرد، گفت: با تلاش مأموران متهمان دستگیر شدند. متهمان به سرقت چند انبار کالاهای ملوانی و منازل در شهر گناوه اعتراف کردند و از محل اختفا و دپوی اموال مسروقه پرده برداشتند. با هماهنگی قضایی از محل دپوی اموال مسروقه بازدید شد و حدود 80 درصد اموال به سرقت رفته کشف شده به مالکان مسترد و متهمان روانه زندان شدند.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در رشت
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه