Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:27:48 GMT

ناقوسی به سینا صنعت ایذه پیوست

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۲۳۶۹

ناقوسی به سینا صنعت ایذه پیوست

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد ناقوسی دارنده مدال‌های طلا و برنز جوانان جهان با عقد قراردادی رسما به تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه پیوست.

این کشتی گیر خوزستانی که عضو تیم ملی امید کشتی فرنگی ایران است در وزن ۸۲ کیلوگرم در مرحله نهایی برای چوقاپوشان کشتی خواهد گرفت.

مرحله نهایی قرار است در تاریخ ۱۶ آذر ماه امسال در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران با حضور تیم‌های سینا صنعت ایذه، فولادین ذوب آمل، دانشگاه آزاد اسلامی و امید‌های لرستان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینا صنعت ایذه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی ایران پنجشنبه ۱۶ آذرماه در مقابل دانشگاه آزاد اسلامی صف آرایی خواهد کرد و در صورت پیروزی عصر همان روز به مصاف برنده دیدار فولادین ذوب آمل و امید‌های لرستان خواهد رفت.

چوقا پوشان دیار آنزان در دور مقدماتی بیست و یکمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی با کسب شش پیروزی به عنوان صدرنشین گروه ج راهی مرحله نهایی شدند.

انتهیا پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی فرنگی ورزش و جوانان سینا صنعت ایذه کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد

 

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم کشتی فرنگی ایران که پیش از این و در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ صربستان توانسته بود در اوزان ۶۰، ۶۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم صاحب سهمیه شود. در مسابقات گزینشی قاره آسیا نیز توسط امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم صاحب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد تا سهمیه کامل را برای حضور در بازی‌ها بدست آورد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۱ علی محمد ال عبوداح از عراق را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۵ لی یو از چین را شکست داد و سهمیه المپیک پاریس را بدست آورد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ از سد آسان ژانیشوف از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل جالگاسبای بردی مرادوف دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان و قهرمان بازی‌های آسیایی از ازبکستان به پیروزی رسید و سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • امید افغانستان به تیم ملی ایران/تلاش سامورایی برای فرار از رسوایی
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • پسر ایذه ای سهمیه های فرنگی را تکمیل کرد
  • مهمدی آخرین سهمیه را کسب کرد/شاگردان رنگرز با ترکیب کامل در پاریس
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند