Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:28:11 GMT

تمهیدات بهداشتی در فرودگاه مشهد تشدید شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۲۴۶۴

تمهیدات بهداشتی در فرودگاه مشهد تشدید شد

محمود امانی‌بنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پروازهای خارجی، از مسافران در بدو ورود ابتدا آزمون سریع کرونا گرفته می‌شود و در صورت مثبت بودن تست پی. سی. آر و در صورت مثبت بودن این تست نیز مسافر قرنطینه می‌شود.
وی اضافه کرد: در پروازهای داخلی نیز طبق دستورالعمل سازمان هواپیمایی کشوری، صدور بلیت برای مسافران داخلی منوط به داشتن کارت واکسن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: همچنین از ورود ۲۷ نفر از کارکنان واکسن نزده فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به این فرودگاه جلوگیری شد و حدود ۲ هفته به آنها مهلت داده شد که در این بازه زمانی، این افراد واکسیناسیون کرونا را انجام دادند.
امانی‌بنی افزود: غربالگری شاغلان، ضدعفونی روزانه فرودگاه و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نیز با جدیت پیگیری می‌شود.
شیوع سویه جدید کرونا به نام "او میکرون" با سرایت پذیری چهار تا پنج برابر بیشتر از سویه دلتا از جنوب آفریقا به سایر کشورها نگرانی های زیادی ایجاد کرده است.
فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که پیش از شیوع کرونا به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شد.

برچسب‌ها کرونا اومیکرون سازمان هواپیمایی کشوری فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اومیکرون سازمان هواپیمایی کشوری کرونا اومیکرون سازمان هواپیمایی کشوری فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدحسین هاشمی به عنوان رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان استان قم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدحسین هاشمی به عنوان رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه، در این مراسم با تقدیر و تشکر از از زحمات هفت ساله حجت‌الاسلام والمسلمین زین‌العابدین نجفی در مسند ریاست دانشگاه شهید محلاتی، برای حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین هاشمی رئیس جدید دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش برگرداند
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند
  • بازگرداندن کیف پول ۷۲ میلیون تومانی به صاحبش
  • آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه
  • انجام روزانه ۲ پرواز حج عمره مفرده با ظرفیت ۲۶۰ زائر
  • اعزام روزانه ۵۰۰ زائر به سرزمین وحی در عملیات حج عمره ۱۴۰۳
  • قطار مشهد-سرخس با روزانه چهار رام در فصل بهار حرکت می‌کند
  • فعالیت قطار مشهد-سرخس با چهار رام قطار در روز
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد