Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فریبرز محمودزاده اظهار داشت: سازمان لیگ فوتبال ایران همواره بر مدار قانون حرکت کرده و در چارچوب آئین نامه و مقررات نیز با همه باشگاه‌ها مساعدت و همراهی داشته و دارد. در هفته گذشته مشکلات قانونی و حقوقی برای مجوز بازی ۲ بازیکن خارجی استقلال پیش آمد که در نهایت بعد از طی شدن مراحل اداری و قانونی باشگاه استقلال امروز(دوشنبه) ضمانت‌نامه‌های لازم را برای حضور این ۲ بازیکن خارجی خود به سازمان لیگ ارایه کرد و به این ترتیب موانع بازی رودی ژستد و کوین یامگا مرتفع شد و این ۲ بازیکن می‌توانند تیم استقلال را در مسابقات همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: قانون جذب بازیکن و مربی خارجی با ارایه وثیقه از سوی هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در ابتدای فصل ارایه شد تا هم باشگاه‌ها مجاز به جذب بازیکنان و مربیان خارجی باشند و هم مشکلی برای پرداخت دستمزد به خارجی‌ها نداشته باشند و پرونده جدید دیگری در مراجع بین‌المللی برای باشگاه‌های کشورمان ایجاد نشود.

منبع: سازمان لیگ فوتبال ایران برچسب‌ها سازمان لیگ فوتبال فریبرز محمودزاده استقلال لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتبال فریبرز محمودزاده استقلال سازمان لیگ فوتبال فریبرز محمودزاده استقلال لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!

به گزارش "ورزش سه"، رافائل سیلوا که چند روزی است به دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلالی‌ها در تمرینات نیست، همچنان در تمرینات گروهی غیبت دارد.

این مدافع برزیلی امروز به کمپ مرحوم ناصر حجازی رفت اما به دلیل مصدومیتی که دارد، نتوانست در تمرینات گروهی حاضر باشد. سیلوا امروز زیر نظر کادر پزشکی به طور اختصاصی تمرین کرد.

او بعد از دقایقی تمرینات اختصاصی، به کلینیک رفت و به فیزیوتراپی پرداخت. سیلوا فعلا پای خود را باید زیر دستگاه قرار بدهد تا به بهبودی برسد اما زمان بازگشت او به میادین مشخص نیست.

استقلال روز جمعه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر باید به مصاف شمس‌آذر برود؛ این در حالی است که با توجه به شرایط سیلوا او به این مسابقه نمی‌رسد و باید دید آیا شرایط بازگشت به ترکیب از بازی بعدی را خواهد داشت یا خیر.

دیگر خبرها

  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری احضار شد + عکس
  • احضار بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری