Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرکز فروشگاه دایان شاپ روی 5 دسته اصلی شامل محصولات مردانه، زنانه، اکسسوری، لوازم خانه و دیجیتال است.

به گزارش برنا، فروشگاه اینترنتی دایان شاپ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، 3 روز ضمانت بازگشت کالا و ارایه بهترین کیفیت، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرکز فروشگاه دایان شاپ روی 5 دسته اصلی شامل محصولات مردانه، زنانه، اکسسوری، لوازم خانه و دیجیتال است. در این فروشگاه می توانید لباس مردانه شامل پیراهن، تیشرت و پولوشرت، سوئیشرت، بافت، شلوار، کاپشن، کت و ست های ورزشی مردانه را به راحتی پیدا کنید. علاوه بر پوشاک مردانه، این فروشگاه دارای به روزترین لباس های زنانه نظیر مانتو، سویشرت، کاپشن، بافت، شلوار، تیشرت، تونیک و ست های ورزشی زنانه می باشد.

دایان شاپ به ورزش دوستان هم کفش مردانه، کفش زنانه، لوازم هواداری و ساک ورزشی را با بهترین کیفیت ارائه می کند. کتونی های روزمره دایان شاپ بسیار مشابه برندهای کفش مطرح دنیا نظیر Nike،Cat،Adidas  و... می باشد. راحتی، کیفیت مناسب و مقرون به صرفه بودن، از ویژگی های این دسته محصولات می باشد.

تخفیفات جشنواره بلک فرایدی تا یلدای دایان شاپ

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ، همواره به ارائه تخفیفات متنوع بر روی محصولات مختلف می پردازد. امسال درصد تخفیفات دایان شاپ در جشنواره بلک فرایدی تا یلدا از 20% تا 80% می باشد. برای مثال، می توانید نیم بوت مردانه را از جمله ضروری‌ترین کالاها در سبد خریدهای زمستانی بر شمرد. زمان شروع استفاده از نیم بوت های مردانه از حدود اواخر آبان ماه آغاز می شود و می‌تواند تا فرودین سال بعد ادامه داشته باشد، ضمن اینکه برای ست کردن برخی از استایل‌های کلاسیک مردانه، استفاده از نیم بوت در دیگر ماه‌های سال نیز معمول است. در جشنواره امسال بلک فرایدی تا یلدای دایان، می‌توانید نیم بوت های مردانه را تا 50% درصد تخفیف خریداری کنید.

از دیگر اجناسی که در جشنواره بلک فرایدی تا یلدای امسال تخفیفات قابل توجهی دارد، نیم بوت های زنانه است. خرید نیم بوت زنانه و دخترانه، جزو پرطرفدار ترین خرید های پوشاک زمستانی است. چرا؟ وقتی قصد خرید لباس زمستانی را دارید یکی از اولین چیزهایی که درلیست خرید خود ثبت می کنید چکمه های کوتاه، زیبا و گرمی هستند که استایل پاییزی و زمستانی شما را تکمیل می کنند. هنگام خرید نیم بوت مردانه، زنانه و دخترانه به خاطر تنوع زیادی که وجود دارد همه ما وسوسه می شویم که ای کاش می شد چند مدل از این چکمه ها را بخریم که با همه لباس های گرممان ست شود. خب شاید این شرایط برای همه میسر نباشد اما این خرید نکاتی دارد که اگر آنها را در نظر بگیرید می توانید این خواسته را تا حدودی عملی کنید.

بعد از این که از کیفیت و سایز محصول مورد نظر خود مطمئن شدید حالا وقتش رسیده که سلیقه شخصی خودتان را روی کار بیاورید. به عنوان یک توصیه اگر دنبال «خرید پوشاک و لباس های دخترانه و زنانه» برای موقعیت های تفریحی مثل مهمانی و گردش با دوستان هستید، رنگ های شاد را انتخاب کنید؛ رنگ هایی مثل سفید، نسکافه ای یا دودی اگر با کمی خز هم همراه باشد مدل ایده آلی برای مجالس است. اما برای رفتن به محیط های رسمی مثل محل کار خرید مدل های ساده و سنگین با رنگ های مشکی یا قهوه ای بهتر است.

جشنواره امسال بلک فرایدی تا یلدای دایان شاپ، به طور قطع بهتری موقعیت برای کسانی است که به دنبال خرید کالای با کیفیت و برند با قیمت مناسب هستند. پس تا دیر نشده، همین الان دست به کار شوید و دایان شاپ را زیر رو کنید تا هرآنچه که می خواهید را پیدا کرده و خریداری کنید.

شگفت انگیزها

صفحه تخفیفات شگفت انگیز دایان (https://dayanshop.com/Amazing)، همان مکانی است که هر مشتری به دنبال آن است. شاید باورش برای شما هم سخت باشد، اما در جشنواره امسال بلک فرایدی تا یلدای امسال تخفیفات شگفت انگیز دایان شاپ از 20% تا 80% بر روی کلیه محصولات اعمال شده است، و با جستجوی ساده می توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کرده و پس از مقایسه قیمت دایان با سایر فروشگاه های اینترنتی، خرید خود را نهایی کنید.

می دانید که برای خرید یک جنس ماندگار و زیبا باید هزینه کرد. اما می توان با هزینه ی به صرفه و مناسب هم بهترین اجناس را خرید. اگر دنبال کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب هستید فروشگاه اینترنتی دایان شاپ بهترین مرکز است، زیرا شیک ترین اجناس را با هزینه بهینه و مناسب ارائه می دهد.

همچین بیشتر پوشاک مردانه، زنانه و کالاهای دیجیتال در صفحه شگفت انگیزها با تخفیفات فوق العادی ای به فروش می رسند. برای مثال کاپشن های مردانه تا 50%، نیم بوت های چرمی مردانه و زنانه تا 80%، و کالاهای دیجیتال و اکسسوری ها تا 50% تخفیف ویژه خورده اند.

چرا از دایان شاپ خرید بکنیم؟

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ در راستای حفظ ارزش های سازمانی خود که در راس آن مشتری مداری است، اولویت خود را جلب رضایت مشتری گذاشته است. چرا که این عقیده را داریم که خریداران نه تنها مشتریان دایان شاپ، بلکه مشتری تمام فروشندگان هستند. لذا جلب رضایت بایستی جز وظایف ما باشد.در راستای سیاست‌های مشتری محور دایان شاپ و به‌ منظور سازگاری با شرایط اقتصادی جامعه، قوانینی برای فروش در سایت و اپلیکیشن و ربات های تلگرامی و... دایان شاپ وجود دارد که عمل به این قوانین منجر به افزایش رضایت مشتریان، جلب اعتماد آن‌ها و از همه مهم‌تر ساخت و ایجاد تجربه‌ای عالی در خرید آنلاین می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کمپین تخفیفی دایان شاپ میتوانید از راه های ارتباطی زیر اقدام کنید.

شماره تماس: 051-31404

آدرس پستی: استان خراسان رضوی – مشهد – اداره پست مرکزی – طبقه دوم

ایمیل: info@dayanshop.com

کد پستی: 9197613533

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یلدا بلک فرایدی نیم بوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب

سالومه سیدنیا، مجری شبکه منحله منوتو طی پستی در شبکه ایکس (توییتر سابق) زنانی که در پروژه‌های ضد انقلابی ذیل شعار "زن زندگی آزادی" فعالیت می‌کردند را فریبکار و حرف‌های این عناصر را غیر قابل باور توصیف کرد و نوشت: 

«متاسفم که این فرقه جنون و دار و دسته‌اش کاری کردند که وقتی بیانیه می‌دهند برامون باور پذیر نیست…»

وی افزود: «پروژه‌هایی مثل سپیده قلیان‌ها و نازیلا معروفیان‌هاتون رو دیدیم… گلرخ ایرایی‌ها و آتنا دائمی‌هاتونم شناختیم …کسانی که خود من سال‌ها با جون و دلم ازشون حمایت کردم…»

جالب است که همه این مواردی که این فرد بدان‌ها اشاره می‌کند پروژه‌هایی برای فریب افکارعمومی بود که در بطن حوادث سال ۱۴۰۱ از سوی رسانه‌های ضدانقلاب مطرح می‌شد و بعضا تا چندماه فضای سیاسی و اجتماعی کشور را درگیر خود می‌کرد، اما وی همه آنان را دروغ و کلک می‌خواند. 

وی تصریح کرد: «اینقدر دروغ گفتید و کلک زدید و خیانت کردین که چاقوهایتان دیگر دسته ندارد… خیانتی که شما به زنان ایران کردید مطمئنم در تاریخ ثبت خواهد شد… شک نکنید نسل‌های آینده از شما همیشه به بدی یاد خواهند کرد …»

این تحرکات سیاسی انقدر نخ نما شده و مصنوعی است که حتی عناصر ضدانقلاب نیز به آن برچسب جعلی و دروغین می‌زنند.

به نظر می‌رسد سیدنیا به صوت اخیر «نرگس محمدی» اشاره می‌کند که بازهم ادعا‌های واهی را علیه نظام جمهوری اسلامی طرح کرده و با مظلوم نمایی مدعی شده که زنان زندانی سیاسی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

جالب است که مجری شبکه من و تو با اشاره مستقیم به اسم افراد آنان را دروغگو خطاب می‌کند؛ لیست اسامی که می‌توان به آن افرادی، چون حسین رونقی، آرمیتا عباسی و خود نرگس محمدی و ... را نیز افزود که رسانه‌های ضدانقلاب با ادعاهایی، چون تجاوز، عدم رسیدگی مناسب به بیماری و ضرب و شتم این افراد فضای مجازی را پر کردند، اما بعد از آزادی و انتشار تصاویر این زندانیان سیاسی که برعکس این موارد را نشان می‌داد افکارعمومی متوجه فریبی که خورده شد و بعضا فعالان مجازی با عصبانیت از این دروغ‌ها یاد کردند که با حربه سوء‌استفاده از عواطف مردم و جریحه‌دار کردن احساسات جامعه سعی کردند به اهداف خود برسند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب
  • 5 تفاوت سیم و کابل برق چیست؟ | بررسی کامل به همراه معرفی فروشگاه معتبر خرید سیم و کابل برق
  • استایل بهاره خود را با کفش‌ زنانه مناسب تکمیل کنید