Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا جواد نکونام روز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی در اهواز اظهار داشت: بازی فردا مثل تمام بازی ها برای ما مهم است، با تیم خوب و پرمهره تراکتور بازی داریم که با توجه به تغییراتی که داشته در  ۲ هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه سعی کردیم نقاط ضعف و قوت حریف را بشناسیم تا بتوانیم برای بازی فردا به موفقیت برسیم افزود: سه بازیکن مصدوم و مریض داریم که امیدواریم فردا شرایط ایده آلی داشته باشند اما بقیه بازیکنان تقریبا آماده هستند و تلاش می کنیم با تمرکز کامل و بدون توجه به بازی های قبلی، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فولاد با اشاره به اینکه در طول هفته اخیر تمرین خیلی خوبی داشتیم گفت: از روند تیم خیلی راضی هستم و سعی می کنم ایده و برنامه مدنظرم را اجرا کنم.

وی در خصوص اضافه شدن مربی اسپانیایی به این تیم بیان کرد: مربی بدن ساز به دلیل مشکل واکسیناسیون هنوز به جمع ما اضافه نشده ولی در هفته های گذشته کار بدنسازی را به خوبی جلو بردیم و سعی می کنیم از استراحت های کوتاهی که در مسابقات به وجود می آید نهایت استفاده را ببریم. امیدوارم در هفته جاری این مشکل حل شود و مربی اسپانیایی به ترکیب کادر فنی اضافه شود.

نکونام گفت: اولین بازی که در اهواز نباختیم به این فکر نمی کردیم که قرار است در آینده هم نبازیم. ما سعی می کنیم در هر بازی بهترین باشیم و تمام تلاش خود را انجام دهیم تا حسرت نتیجه از دست رفته را نخوریم. من اصلا به اعداد و ارقام فکر نمی کنم و تنها به دنبال ارائه بهترین عملکرد هستم.

وی در خصوص انجام مسابقات با حضور تماشاگران افزود: اگر قرار باشد بازی ها با تماشاگر باشد باید برای همه تیم ها شرایط یکسان باشد اما حضور تماشاگران در ورزشگاه بدون رعایت پروتکل های بهداشتی که باعث شود دوباره کشورمان به شرایط فاجعه بار قبل برگردد، صحیح نیست. باید سلامت افرادی که در استادیوم حضور پیدا می کنند در نظر گرفته شود. 

سرمربی فولاد در خصوص عملکرد خط تهاجمی تیم گفت: در لیگ ایران نتایج بازی ها نزدیک به هم است و بهترین راه برای نتیجه گیری دفاع است. طی سال های اخیر خلاقیت در فوتبال ایران کم شده و بازیکنان تاثیرگذاری که بتوانند نتیجه را تغییر دهند کمتر به چشم می خورند به همین دلیل تعداد گل در هر بازی  کم شده است. 

وی افزود: به آمارها توجهی ندارم بلکه رشد و پیشرفت تیم برایم مهم است که خوشبختانه اکنون در این مسیر گام برمی داریم.

دیدار تیمهای فولاد خوزستان و تراکتورسازی از ساعت ۱۶ روز سه شنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

برچسب‌ها فولاد خوزستان خوزستان اهواز جواد نکونام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان خوزستان اهواز فولاد خوزستان خوزستان اهواز جواد نکونام بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند/ جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه ما نباید بعد از زدن چند گل به این شکل بازی را رها کنیم آن هم در فاصله ۱۵ دقیقه مانده به آخر بازی.

به گزارش مشرق، ستار همدانی بازیکن اسبق تیم استقلال درباره نتیجه رقم خورده در بازی این تیم مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: هر چقدر ما در نیمه اول و تا بعد از زدن گل سوم بازی خوب و روانی را از تیم شاهد بودیم اما به یکباره استقلال افت کرد و بازی را به امان خودش گذاشت .

وی افزود: این شرایط از بازیکنان با تجربه استقلال بعید بود که تیم مقابل را تا این اندازه آزاد بگذارند که راحت بیاید و روی دروازه ما خطر ایجاد کند. در واقع ما شانس آوردیم که مهره‌های زهردار و خطرناکی در جمع بازیکنان شمس آذر قزوین نبودند وگرنه معلوم نبود نتیجه بازی در پایان با تساوی و شکست استقلال همراه می‌شد یا نه.

بازیکن قدیمی آبی‌پوشان ادامه داد: اینجاست که نقش حضور سرمربی تیم کنار خط مشخص می‌شود. متاسفانه در این بازی جواد نکونام محروم بود و به همین علت کسی نبود که تیم را از حالت غرور بی‌جایی که برای بازیکنان به وجود آمده بود خارج کند. کاملا واضح بود که بچه‌ها بعد از زدن گل سوم بازی را به امان خودش رها کردند و تصور شد که کار تمام شده است.

همدانی خاطرنشان کرد: ما در نیمه اول به خوبی توانستیم حریف را تحت تاثیر فوتبال منظم و با برنامه خودمان قرار بدهیم و گل هم زدیم. گل‌هایی که استقلال زود می‌زند خیلی خوب است و حریف را دستپاچه و سردرگم می‌کند اما باید بتوانیم از این شرایط استفاده کنیم نه اینکه بعد از زدن گل بازی را به امان خودش رها سازیم چون با این وضعیت باید قید قهرمانی را بزنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازیکن آرژانتینی به خوبی در خدمت تیم است و در این مدت توانسته یا گل بزند یا پاس گل بدهد. او باز هم ثابت کرد که یک فوتبالیست تاثیرگذار در جمع بازیکنان استقلال است. دوندگی او نشان می‌دهد که هم از نظر بدنی در شرایط خوبی است و هم به لحاظ ذهنی این آمادگی را دارد که توپ را به موقع به بازیکنان هم‌تیمی‌اش برساند.

همدانی با انتقاد از تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر گفت: قطعاً مسابقات جام حذفی مهم است و باید برگزار شود اما این همه فاصله بین دو هفته مسابقات لیگ برتر برای تیمی مثل استقلال که در کورس قهرمانی است واقعا عجیب بود. می‌شد مسابقات جام حذفی را با فاصله کمتری برگزار کرد مثلاً ۴ روز تا بعد از یک هفته یا ۸ روز دوباره لیگ انجام می‌شد اینکه از حالا تا دوازدهم اردیبهشت هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود واقعا عجیب است

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: نگه داشتن بدن‌های این بازیکنان در این روزها که هفته‌های پایانی فصل است کار آسانی نیست. دیدیم که در همین بازی هم تعدادی از بازیکنان استقلال و شمس آذر دچار گرفتگی عضله شده بودند. با وجود این همه مصدومیت برای بچه‌های استقلال امیدوارم در این حد فاصل تمرینات به گونه‌ای باشد که بچه‌ها بتوانند دوباره با قدرت مقابل تراکتور به میدان بروند .

وی در آخر با اشاره به پر نشدن ورزشگاه آزادی در این دیدار خانگی گفت: متاسفانه با وجود شرایط اقتصادی این روزها و گران شدن هزینه‌های رفت و برگشت و خورد و خوراک، طبیعتاً تماشاگران هم ترجیح می‌دهند مسابقات را از طریق گیرنده‌های تلویزیونی ببینند تا به استادیوم بروند. این در حالی است که استقلال این هفته‌ها به شدت به حضور هوادارانش نیازمند است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • نباید در حوزه فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی دچار غفلت شویم
  • ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین
  • دغدغه جدید نکونام چه چیزی است؟
  • انتقام سعید واسعی از فولادی‌ها؛ گل سه امتیازی در خوزستان
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند/ جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد
  • مدیر شمس آذر: پنالتی استقلال غلط بود/دلیل رفتار نکونام چیست؟
  • صعود فولاد خوزستان به مرحله نهایی یگ برتر فوتبال نوجوانان