Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@23:45:09 GMT

ترکیب استقلال برابر نفت آبادان

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۳۱۳۶

سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای بازی با نفت آبادان مشخص کرد

با تصمیم فرهاد مجیدی امروز محمد دانشگر نیمکت نشین است تا روزبه چشمی از ابتدا در خط هافبک آبی ها به میدان برود.

به گزارش طرفداری، فرهاد مجیدی در شرایطی دقایقی پیش ترکیب تیم خود را اعلام کرد که به نظر می رسد سرمربی آبی ها امروز تیمش را با ترکیب 4 دفاعه به زمین فرستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است بدانید امروز محمد دانشگر نیمکت نشین است تا روزبه چشمی به خط هافبک استقلال اضافه شود و زوج مهدی پور را تشکیل بدهد.

در این سیستم رضاوند در پست هافبک پشت مهاجم بازی می کند و امیرحسین حسین زاده و کوین یامگا تلاش می کنند تا برای رودی ژستد در نوک خط حمله موقعیت سازی کنند.

ترکیب استقلال در بازی با نفت آبادان به شرح زیر است:

علیرضا رضایی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان حمایت راموس از پیروزی مسی در رقابت توپ طلا یک روحانی از قم در تیم داوری بازی امروز پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان سردبیر فرانس فوتبال: تنها انگیزه رونالدو این است که نسبت به مسی توپ طلاهای بیشتری داشته باشد برترین های قرن با فریدون موسوی: برای انتخاب هافبک ها در تیم قرن دچار افسردگی می شوم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد