Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با پذیرش استعفای آیت‌الله جنتی و تقدیر از زحمات ایشان؛ طی حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمدحسین موسی‌پور را به سمت ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شمار نهادهای قانونی فعال و اثرگذار در طول چند دهه و منشاء بصیرت‌افزائی و آرمانگرائی در بزرگداشت یادبودها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی بوده و در سایه‌ی مدیریت موفق جناب آیت‌الله آقای جنتی دامت برکاته خدمات ارزشمندی به کشور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون با عنایت به استعفای جناب آقای جنتی و با تشکر و تقدیر از زحمات فراوان ایشان، جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمدحسین موسی‌پور دام توفیقه را به مدیریت این شورا منصوب میکنم.

انتظار میرود مشی این شورا به تبعیت از شیوه‌ی راهنمایان بزرگ دینی، براساس تبیین و عمق بخشی به شعارها و رساندن پیام صادقانه و صمیمی به دل‌های مخاطبان باشد. این شورا از آغاز بر این اساس شکل گرفته و حرکت کرده و باید هرچه بیشتر به آن اهتمام ورزد.

توصیه‌ی اینجانب مردمی کردن بزرگداشت‌ها، و فعال کردن مساجد و نهادهای مردمی، و به کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی، و طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم دینی و انقلابی است. توصیه‌ی دیگر چابک و سبک کردن تشکیلات و زدودن زائده‌ها و فرسودگی‌های آن است.

از خداوند متعال توفیقات ایشانرا مسألت میکنم و مجدداً از آیت‌الله آقای جنتی تشکر مینمایم.
سیّدعلی خامنه‌ای
۸ آذر ۱۴۰۰

انتهای پیام/

کد خبر: 1120152 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور پیامی مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی از حمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه رئیس جمهور در پی پیروزی افتخار آمیز در عملیات "وعده صادق" را تقدیم نمود.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی در پیام خود آورده است:

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر رئیسی

ریاست محترم جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی

سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید در مسیر تحقق"وعده صادق" فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و مطالبه ملت رشید ایران در پاسخ پشیمان کننده به اقدام نامشروع و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هدایت‌های حکیمانه جناب عالی به عنوان رئیس این شورا، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی هماهنگ و دقیق با اجرای عملیاتی غرور آفرین، پاسخی تنبیهی به این رژیم جعلی و حامیان آن داده و نمایشی از اقتدار و غرور ملی را به منصه ظهور رسانده و بارقه‌ای از امید را در دل آزادگان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین شعله ور ساختند.

بی شک آنچه به عنوان نکته متمایز و ممتاز این عملیات حماسی تجلی یافت هماهنگی کامل دولت انقلابی و مردمی و نیرو‌های مسلح پر افتخار بود که تصویری با شکوه از عزت و حکمت را در سایه امداد‌های الهی به نمایش گذارد و بفرموده جناب عالی جلوه همراهی و همگرایی دیپلماسی و میدان را متجلی ساخت.

بر خود لازم می‌دانم مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی را ازحمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه جناب عالی به حضور تقدیم نموده و از خداوند تبارک و تعالی در سایه فرماندهی معظم کل قوا، عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت شریف ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • آیت‌الله جنتی: امیدوارم رژیم کودک‌کش فهمیده باشد که دوران بی پاسخ ماندن جنایاتش به سر آمده/ هر حرکت نابجایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است
  • آیت‌الله جنتی: دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • پایان دوران بی پاسخ ماندن جنایات صهیونیست‌ها
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است