Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:16:41 GMT

سردار پاکپور روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۳۶۵۵

سردار پاکپور روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی هفتم آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منافع و امکانات این دریا‌ها متعلق به ملت‌هاست و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه مظهر اقتدار ملت ایران در دفاع از منافع کشور در خلیج فارس و دریای عمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)

امیر دریادار شهرام ایرانی
فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

هفتم آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز تکریم دلیرمردانی است که با عزم راسخ و شجاعت و غیرت دینی برای دفاع از مرز‌های آبی و خلیج همیشه فارس جان شیرین خود را نثار کردند.

بی‌شک دلاورمردی‌های دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حماسه هشت سال دفاع مقدس و صحنه‌های پایمردی پس از آن مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی است و جلوه‌های زیبای آن تا ابد در تاریخ این سرزمین پایدار و برجسته خواهد ماند.

اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به فرماندهان غیور و آحاد کارکنان متعهد و انقلابی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سلامتی و توفیق روزافزون جناب عالی و تمامی فرماندهان، مدیران و کارکنان عزیز آن نیرو را در استمرار سیره نورانی شهداء گرانقدر، تداوم خدمت خالصانه وتحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌اللّه العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی دریایی سردار پاکپور ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت