Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی سپاه گفت: پرونده ترور شهید سلیمانی به قدری کامل و جامع است که در آستانه صدور کیفرخواست است و ان‌شاءالله به زودی به نتیجه می‌رسد.

به گزارش مشرق، سردار شمخانی معاون حقوقی سپاه پاسداران صبح امروز در نشست تخصصی آخرین وضعیت حقوقی پرونده ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: در انقلاب شخصیت و مجاهدین زیادی داشتیم اما شهید سلیمانی یک شخصیت ویژه بوده است؛ امیدواریم با ظهور امام زمان (عج) شهید سلیمانی رجعت کنند و به میان ما بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطالبه حقوقی این موضوع از جهت اینکه سردار سلیمانی یکی از شخصیت‌های مؤثر در سپاه بود برعهده ما است چراکه وظیفه دفاع از کارکنان سپاه را ما برعهده داریم.

بیشتر بخوانید: شناسایی ۱۲۴ متهم در پرونده ترور شهید سردار سلیمانی

شمخانی بیان کرد: در چند بعد ما با قوه قضائیه همکاری داشتیم هم به ضابط و هم مرتبط و شاکی؛ اطلاعات و اسنادی برای اثبات جنایات در اختیار قوه قضائیه قرار داده شده است.

معاون حقوقی سپاه پاسداران گفت: هزاران برگ سند و اسناد جامع تهیه و در اختیار قوه قضائیه قرار داده شده است که امیدواریم هرچه زودتر پیگیری این موضوع به نتیجه برسد البته در این پرونده خیلی نیازی به اسناد نیست چون افراد رسماً به این جنایت اعتراف کرده تند.

وی ادامه داد: پرونده ترور شهید سلیمانی به قدری کامل و جامع است که در آستانه صدور کیفرخواست است و ان‌شاءالله به زودی به نتیجه می‌رسد.

شمخانی اظهار کرد: هزاران نفر در دادگاه شعبه ۵۵ دادخواست حقوقی داده اند که انتقام خون سردار سلیمانی را از قاتلین او بگیریم که ان‌شاءالله دادگاه در سالروز ترور این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

معاون حقوقی سپاه تاکید کرد: البته متأسفانه اقدامات جدی و ملموسی در زمینه پیگیری بین الملل پرونده سردار سلیمانی انجام نشده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو قاسم سلیمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه شهید سلیمانی سپاه پاسداران قوه قضائیه سردار حاج قاسم سلیمانی انقلاب پرونده ترور شهید معاون حقوقی سپاه شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه ماکو در مراسم گرامی داشت سومین سالگرد شهادت سردار محمد حجازی و بزرگداشت 12 هزار شهید استان آذربایجا نغربی گفت: امروز سپاه با این عملیات به نقش خود به خوبی عمل کرده و آماده بودن همه جانبه خود را به همه بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی در برابر مستکبران نشان داد .

حجت الاسلام هاشمی افزود: سپاه با این اقدام هوشمندانه و عزتمندانه قدرت پوشالی اسرائیل غاصب و جنایتکار را در دنیا در هم پیچید .

او گفت : اگر سپاه در عملیات وعده صادق موفق شد ولایت مداری و نترسیدن از دشمن بود که از شهدا دفاع مقدس و انقلاب اسلامی درس گرفته بودند .

امام جمعه ماکو   در ادامه با برشمردن برخی از ویژگی های بازر سردار شهید حجازی گفت: شهید حجازی با فعالیتهای گسترده خود در لبنان و کمک به حزب الله ، قدرت و عظمت دوباره به جبهه مقاومت بخشید .

وی با بیان اینکه این شهید با تفکر بسیجی خود به توان نظامی و موشکی حزب الله قدرت و عظمت بخشید افزود: سردار شهید حجازی بسیجی تمام عیاری بود که در حبهه مقاومت و کشورهای مسلمان ، با تفکر بسجی خود منشا خدمات ارزنده ای شد .

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: به کوچک‌ترین اقدام اسرائیل پاسخ قاطع می‌دهیم
  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌