Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی تیم های ملی کاتا رده های سنی آقایان در استان تهران در حال برگزاری است.

به گزارش برنا، اردوی تیم های ملی کاتا آقایان در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در استان تهران در حال پیگیری است.

این مرحله از اردو ۵ آذر ماه آغاز و تا ۹ آذر ماه ادامه خواهد داشت و ملی پوشان تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشی کبگانیان تهران پیگیری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی حاجی زاده در کاتا انفرادی نوجوانان، امیر حسن معین الدین در کاتا انفرادی جوانان و ترکیب کاتا تیمی جوانان با ابوالفضل شیخ شعاعی و ابوالفضل فرامرز پور، متین زارع در کاتا انفرادی رده سنی امید و ابوالفضل شهرجردی در کاتا انفرادی بزرگسالان و ترکیب کاتا تیمی  با علی زند و میلاد فرامرزمهر نفرات حاضر در اردوی تیم های ملی کاتا هستند که به مسابقات آسیایی قزاقستان اعزام خواهند شد‌.

سید جمال الدین نکوفر مدیر فنی تیم های ملی کاتا، قاسم شهرجردی، عابد علمدار زاده، هدایت حاجی زاده و افشین مرادی مربیان حاضر در اردو هستند.

مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان طی روز های ۲۸ آذر الی یک دی ماه در آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم های ملی رقابت های قهرمانی آسیا استان تهران قزاقستان آسیا کاتا اردوی تیم های ملی کاتا کاتا انفرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد

مهدی علیزاده مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمز‌های ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

علیزاده گفت: در صد‌ها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد گفت: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی بازگردد.

علیزاده گفت: امسال به امید خدا و با پیگیری‌های فراوان شهردار محترم تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوس‌ها باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
  • برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • فتح‌الله‌زاده: دستم را بستند و در جهنم هم باز نکردند
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند