Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه‌ای با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حوزه ستادی وزارت علوم تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی وزارت علوم، در جلسه‌ای با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حوزه ستادی وزارت علوم تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه نمایندگان جامعه ایثارگران حوزه ستادی وزارت علوم، به بیان مسائل و مشکلات پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود را برای رفع این مشکلات ارائه کردند.

بازنگری در ساختار تشکیلات سازمانی امور ایثارگران، تسریع در امور تبدیل وضعیت استخدامی آنان، استفاده از توان و ظرفیت علمی و تخصصی آنان در بخش‌های مختلف ستادی و تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و فداکاری و توسعه فعالیت‌های فرهنگی از جمله مواردی بود که توسط نمایندگان ایثارگران مطرح شد.

دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم در این جلسه ضمن ارج نهادن به شان و منزلت خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از آنان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی ارزشمند نظام آموزش عالی یاد کرد و گفت: بازنگری در ساختار تشکیلات سازمانی امور ایثارگران در اولویت و دستور کار مدیران این وزارت قرار دارد و با اعتقادی که به اصل تکریم و توجه به این قشر در بدنه مدیریتی وجود دارد، قطعاً پیگیر مسائل و مشکلات مبتلا به خواهیم بود.

گفتنی است، در حوزه ستادی وزارت علوم تعداد ۱۳۲ نفر از کارکنان و اعضای هیات علمی جزو خانواده‌های ایثارگران هستند.

در پایان این جلسه، از تعدادی از نمایندگان خانواده‌های ایثارگران که در جلسه حضور داشتند با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

در این جلسه دکتر خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع، دکتر کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر خلج امیر حسینی، رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری زلفی گل خانواده ایثارگران تجلیل خانواده های شهدا و ایثارگران تجلیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد رحیمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در دیدار با معاون عمرانی استاندار ایلام از اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و اظهار کرد: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رئیس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است.

رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی اضافه کرد: زائرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تصریح کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در دور اول سفر ریاست جمهوری

سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این دیدار گفت: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت که اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، تأکید کرد: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

کد خبر 747348

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه