Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محسن منصوری استاندار تهران در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت کرونای این استان، اظهار داشت:‌شیب ابتلا در استان تهران همچنان کاهشی است، به شکلی که شاهد کاهش مراجعات سرپایی، بستری و فوتی‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه 3 دانشگاه علوم پزشکی  تهران پای کار هستند و دستگاه‌های مختلف نیز با جدیت مشغول به کار هستند،افزود: سویه جدید کرونا در کشور آفریقای جنوبی ممکن است توسط مسافران خارجی وارد کشور شود و باید به صورت جدی مرزها را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران با اشاره به ضرورت پروازهای فرودگاه امام خمینی، ابراز داشت:‌مقرر شد در سطح این فرودگاه تیمی از دانشگاه علوم پزشکی تهران مستقر شود  و تست کرونا از مسافران بگیرد.همچنین سازمان هواپیمایی و شرکت‌های ایرلاین نیز موظف هستند تا زمانی که فردی تست کرونایش منفی نبوده از سوار کردن آن خودداری کنند.

منصوری با تاکید بر اینکه یکی از پیش شرط‌های لازم برای سوار شدن در پروازها داشتن تست منفی کرونا توسط مسافر است، گفت:‌اگر تست کرونای فردی مثبت باشد اجازه ورود به کشور را ندارد.

وی با اشاره به استقرار یگانی از نیروی انتظامی برای کنترل مراجعات در فرودگاه امام خمینی، متذکر شد: اگر تست کرونای فردی مثبت باشد و این فرد مهمان خارجی باشد باید با هزینه خودش در هتل قرنطینه شود.

استاندار تهران افزود:‌اگر فرد مسافر هموطن باشد و دارای تست مثبت کرونا باشد باید خود را در منزل قرنطینه کند.

منصوری درباره برگزاری مسابقات ورزشی، یادآور شد:‌کارشناس این موضوع درباره رعایت پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت است؛ در نتیجه تا زمانی امکان برگزاری مسابقات وجود دارد که وزارت ورزش و جوانان درخواست برگزاری مسابقه بدهد و وزارت بهداشت نیز با این موضوع موافقت کند.

وی درباره واکسیناسیون دانش‌آموزان، بیان داشت:‌در سطح استان تهران حدود 94 درصد مدارس شاخص‌های باز گشایی را کسب کرده‌اند؛ البته به این معنا نیست که 94 درصد باز گشایی شده اند.

استاندار تهران با بیان اینکه 25 درصد دانش‌آموزان وارد مدارس  شده‌اند، افزود:‌مواردی از ابتلا به کرونا در سطح مدارس دیده شده اما نگران کننده نبوده است.

منصوری درباره وضعیت آلودگی هوا در تهران، اظهار داشت: وقتی شاخص هوا به بیش از 150 برسد شرایط ناسالم برای همه افراد است و باید جلسه اضطراری و اعمال محدودیت صورت گیرد.

وی اضافه کرد:‌امشب در خصوص وضعیت آلودگی هوا جلسه برگزار خواهد شد و اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آلودگی هوا استان تهران بیماران کاهش مرگ کرونایی استاندار تهران منصوری استاندار تهران استان تهران تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین، امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۱ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

هشدار موسسه استاندارد در خصوص فروش طلای کم عیار | با این روش از مصنوعات طلا استعلام بگیرید

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۵۰ تومان و سکه یک‌ گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۵۰
سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۵۲۱ هزار

کد خبر 846948 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • روند کاهشی نرخ تورم ماهانه در استان یزد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای تهران در سومین روز اردیبهشت