Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: یکی از ابعادی که همواره در فرآیند‌های دیپلماتیک پیگیری شده مراودات قضایی و استفاده از این ظرفیت در تسهیل امور ایرانیان خارج از کشور و فرآیند‌های قضایی در ایران و کشور‌های دیگر بوده است. خبرگزاری میزانسعید خطیب زاده امروز در نشست خبری هفتگی در پاسخ به سؤال میزان درباره گفتمان اخیر رئیس قوه قضائیه مبنی بر دیپلماسی قضائی و اقدامات وزارت امور خارجه برای تسهیل آن، گفت: یکی از ابعادی که همواره در فرآیندهای دیپلماتیک پیگیری شده، مراودات قضایی و استفاده از این ظرفیت در تسهیل امور ایرانیان خارج از کشور و همچنین در تسهیل فرآیندهای قضایی در ایران و کشورهای دیگر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد: در مورد حقوق ایرانیان مقیم خارج و تسهیل فرایندهای قضائی در ایران و آن کشورها و مراودات ما در سطوح قضائی با کشورها یا در چارچوب موافقت‌های قضائی و تفاهم‌نامه‌هایی که میان دو کشور امضاشده و یا با برخی از کشورها با اولویت‌هایی که قوه قضائیه اعلام کرده این گفت‌وگوها در حال پیگیری است.   خطیب زاده ادامه داد: هر میزان که جلو برویم و این موضوعات نهایی شود، دستگاه دیپلماسی از آن استقبال می‌کند.   سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: جای خرسندی است که معاون بین‌الملل قوه قضائیه از دیپلمات‌های ارشد ایران است که این موضوع ظرفیت جدیدی را برای همکاری بیشتر وزارت امور خارجه با قوه قضائیه ایجاد می‌کند.   بیشتر بخوانید: دیپلماسی قضایی ایده نو و متفاوتی که می‌تواند به رفع مشکلات زیادی کمک کند


انتهای پیام/

برچسب ها: سعید خطیب زاده دولت قوه قضائیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سعید خطیب زاده دولت قوه قضائیه وزارت امور خارجه سخنگوی وزارت قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی رستگاری معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص ارتباطات و ملاقات‌های مردمی، از همکاری با اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه و برگزاری ۱۳ نشست مسؤولان قضائی استان تهران در آن مرکز خبر داد.

مسؤولان، سرپرستان و معاونین قضائی مجتمع‌های قضائی محاکم کیفری و حقوقی تهران طبق برنامه قرار است از مورخ اول اردیبهشت تا پایان ماه، مجموعاً در ۱۳ جلسه پاسخگوی سوالات قضائی مراجعه کنندگان باشند و با ارائه راهکار، مشورت و در صورت صلاحدید صدور دستورات، ضمن ملاقات بی واسطه با مردم استان تهران درجهت کاهش اطاله دادرسی و حل مسائل قضائی گام بردارند.

شهروندان استان تهران می‌توانند برای ثبت درخواست ملاقات با رئیس کل و معاونین قضائی دادگستری استان تهران به درگاه سامانه ارتباطات مردمی قوه قضائیه به نشانی www.same.eadl.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

کد خبر 6080083

دیگر خبرها

  • چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • اژه‌ای: باید با اقتضائات زمان در دستگاه قضایی تحول داشته باشیم
  • باید با اقتضائات زمان در دستگاه قضایی تحول داشته باشیم
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد/ مهم‌ترین ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه