Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: متأسفانه تیم‌هایی که جلوی ما بازی می‌کنند همه بازیکنان‌شان پای‌شان جلوی ما می‌گیرد.

خبرگزاری میزان - سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از بازی مقابل گل‌گهر صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*می‌دانستیم با یک تیم حرفه‌ای بازی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی ما بازی پایاپای بود هر دو تیم در حال بازی رو به جلو بودند. آن‌ها از یک موقعیت ایستگاهی استفاده کردند، اما ما متأسفانه از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. ما چوب بی‌دقتی‌های‌مان را خوردیم.

*بچه‌های ما خطرات خیلی خوبی مقابل دروازه تیم حریف ایجاد کردند، اما نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. مقداری بدشانسی آوردیم که نباید اینطور دیواره دفاعی ما باز می‌شد. حتی می‌توانستیم برنده این بازی باشیم، اما فکر نمی‌کنم امروز برای ما بازی خانگی بود. برای اولین بار این زمین را از نزدیک می‌دیدیم و مشکلی است که ما داریم.

*دنبال بهانه نیستم و نمی‌خواهم کار داوران را زیر سؤال ببرم، اما جای سؤال دارد در دو صحنه که تقریباً مثل همدیگر است چرا یکی از آن‌ها هند اعلام می‌شود و دیگری هند اعلام نمی‌شود. تکلیف باید روشن شود. داورانی که این مدلی صحنه مشترک را برای یک تیم می‌گیرند و برای تیم دیگر نمی‌گیرند باید توضیح دهند.

*ما هر دو صحنه را آنالیز کردیم. هر دو صحنه شبیه هم هستند. توپ دست بازیکن ما خورده است هند گرفته داور؛ ولی دست بازیکن حریف هم همانگونه است، اما داور هند نگرفته است، فرق آن‌ها چیست؟ فرقش این است که یک تیم این همه کار کرده و زحمت کشیده، این همه جوان‌های خوبی را جمع کرده دنبال ارائه یک فوتبال سالم است ضربه بخورد. من از کمیته محترم داوران تقاضا دارم عاجزانه فکری بکنند اگر می‌خواهند کلاس‌های توجیهی برگزار کنند خوب برگزار کنند.

*هفته گذشته در قائمشهر خطای محرز به نفع ما به راحتی داور گذشت کرد. اینکه یک تیمی اسمش پیکان است و حاشیه ندارد، تماشاگر ندارد و مربی دادوبیداد کن ندارند، اینکه نمی‌شود. فقط این برای من سؤال است که چطور یک دستی که باز می‌شود و توپ به آن می‌خورد هند است، اما همان دست برای بازیکن تیم مخالف هند نیست. این را به ما توضیح بدهند. شاید ما اشتباه می‌کنیم. بگویند تا سطح اطلاعات فوتبالی ما هم بالا برود.

*نمی‌دانم چه بگویم بازیکن آن‌ها سرش شکست داخل زمین درمانش کردند، بازیکن دیگرشان پایش گرفت داخل زمین درمانش کردند، بازیکن دیگرشان پایش گرفت داخل زمین درمانش کردند، نزدیک ۶ تا ۷ تعویض انجام شد، ولی داور جمعاً ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت. باید متر و معیاری باشد برای اینها؛ متأسفانه تیم‌هایی که جلوی ما بازی می‌کنند همه بازیکنان‌شان پای‌شان جلوی ما می‌گیرد. فجرسپاسی پایش بازیکنانش می‌گرفت و همه‌اش برانکارت داخل زمین می‌آمد.

*این ضد فوتبال است که پای بازیکنت بگیرد و حی پشت سر هم برانکارت داخل زمین بیاید، داور‌ها باید وقت دقیق اضافه را اعلام کنند. امیدوارم من اشتباه کرده باشم. تنها چیزی که ما دیدیم اشتباهات زیادی بود و این درست نیست. چیزی که درست کار می‌کند. اینگونه ظلم است در حق جوان‌هایی که کمترین پرداختی و کمترین قرارداد فوتبال بازی می‌کند این درست نیست.

بیشتر بخوانید: دقیقی: انتخاب داور از جنوبی‌ترین نقطه کشور برای بازی در شمال عجیب است/ به پیکان آسیب روحی زده شد

انتهای پیام/

برچسب ها: مجتبی حسینی پیکان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیکان مجتبی حسینی پیکان داخل زمین ما بازی شان پای جلوی ما یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال

کاپیتان تیم ملی فوتسال می‌گوید منتظر مشخص شدن حریف بعدی ایران هستند تا با قدرت به مسیرشان ادامه دهند.

به گزارش ایسنا، علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

حسن‌زاده که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت، افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

وی گفت: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم